Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Gebruik 'oude' ESTA of nieuwe aanvragen?

Discussie gestart

Dirc

Wij hebben een ESTA van vorig jaar die nog geldig is tot 2019.
Nu denk je, simpel, je past even je aankomst adres aan en klaar. Maar je hebt ook nog de velden "contact persoon in de VS". Daar heb ik destijds mijn hotel van aankomst maar ingevuld.

Gewoon laten staan? Of toch een nieuwe aanvraag doen?
#1 - 17-03-2018, 11:14 uur

Cees A

Je kunt op je ESTA niet zoveel gegevens meer wijzigen.  Volgens mij kun je alleen nog je verblijfsadres aanpassen.
Je contactpersoon kun je, voor zover ik weet, niet wijzigen. 
Alles wat je niet kunt aanpassen kun je gewoon zo laten.
De antwoorden op dat soort vragen was sowieso altijd al optioneel.
#2 - 17-03-2018, 11:30 uur

Dirc

Ah mooi, dan is het niets meer dan het aankomstadres even wijzigen en printen maar.
#3 - 17-03-2018, 11:33 uur

MarcelB24

Ik heb voor onze trip in 2016 (vlucht naar Denver) een nieuw ESTA moeten aanvragen, omdat het vorige verlopen was.
In september 2017 vlogen we op Seattle en had ik het adres niet aangepast van Denver naar Seattle; ik kreeg toen van de immigration officer wel de vraag waarom ik een verblijfsadres in Denver had opgegeven. Dat was gelukkig vrij snel uitgelegd.
Voor de vlucht naar Miami in december 2017 heb ik het verblijfsadres wel aangepast, toen werden er geen vragen gesteld :-)
#4 - 24-03-2018, 16:59 uur

Dirc

Verblijfsadres kun je wel aanpassen maar je contactpersoon in de VS niet.
Die is vast optioneel maar ik heb daar de eerste keer het hotel van aankomst ingevuld. En die is in San Diego en niet in Miami ;D
#5 - 24-03-2018, 17:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15