Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerikaanse Cheque verzilveren

Discussie gestart

daniel1111

Hoi vraagje allemaal, ik heb een cheque uit de v.s. ontvangen i.v.m. een rechtzaak, alleen nemen banken deze niet meer aan, alleen de ING tot 31 december maar dan moet je daar een rekening hebben en dan ook nog een zakelijke, heeft iemand enig idee hoe ik die moet doen?

heel erg bedankt alvast
#1 - 13-10-2020, 13:59 uur

Pieter79

Dat gaat moeilijk worden als deze in jouw naam staat. Er is niemand anders die deze kan verzilveren geloof ik.

Misschien dat het gedaan kan worden bij een Western Union; volgens mij hebben zij een Check-to-Cash programma en zitten ze ook in Europa.

Hoeveel werk je hier in wil steken hangt natuurlijk ook af van over hoeveel geld het gaat. Als het heel veel is dan is misschien een trip naar de VS het wel waard. Ga dan naar een "Check to Cash" business maar zoek van te voren wel even uit hoe het zit met niet Citizens of niet Permanent Residents. Het zou kunnen dat ze mensen zonder social security number of tax id number niet willen uitbetalen.

De enige andere mogelijkheid is bij je lokale bank langs gaan en kijken wat die voor je kunnen betekenen.

Succes,
Pieter
#2 - 14-10-2020, 00:51 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Ruud2004

Het is al een tijdje terug, maar ben een tijd uitbetaald dmv cheques uitgegeven door de Manhattan Chase Bank. Mijn bank (toen nog Postbank) nam de cheque niet aan, maar liet mij de cheque (onder vermelding van allerlei gegevens) opsturen naar die MCB in de VS. Ik was er niet blij mee, maar alle op de cheques aangegeven bedragen kwamen keurig op mijn Postbankrekening binnen. Ik hoop dat het nu anders kan...
#3 - 14-10-2020, 13:22 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15