Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

B2 visum

Discussie gestart

UtahSuus

wij willen dit keer voor 6 maanden naar de USA. Hoelang van te voren moet men een B2 visum aavragen bij consulaat? iemand ervaring mee?
#1 - 27-04-2022, 13:57 uur

us outsider

Ik zou het zsm doen. Aan Nederlanders wordt het B-1/2 visum gebruikelijk afgegeven voor 10 jaar dus je hebt de ruimte.
Onderschat niet wat er vereist is voor een B-1/2 visum aan documentatie enz.
Eenmaal afgewezen kun je voor langere tijd niet meer op ESTA/VWP naar de US.
Weet je zeker dat 88 dagen niet voldoende zijn ? (Er zijn mensen in zo'n tijdspanne om de wereld gereisd.)
#2 - 02-05-2022, 00:51 uur

Travelat50

Wij hebben vorige week ons b2 visum ontvangen. Deze hebben we al in Jan!! aangevraagd. Dus het duurt wel even. Je kunt ook kijken of je de afspraak b.v. in Berlijn of Parijs kunt maken als daar de wachttijd korter is. Ik weet niet of het klopt dat je bij afwijzing geen toegang meer kunt krijgen met een esta. Dat lijkt mij los van elkaar te staan. Wij hadden ook meegedaan met de greencard lottery en zijn niet ingeloot. Daar werd niet over gevraagd of opgemerkt. Als je meer wilt weten, dan help ik je graag.
Groeten Robert
#3 - 17-10-2022, 22:13 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15