Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel tips voor Bend en Lone Pine/Bishop

Discussie gestart

Hogwallop

Hallo allemaal,

Komend jaar maken we onze 7e Amerika trip en ik haal altijd een hoop informatie van dit forum. Dank daarvoor!   >:D

Dit keer starten we in Portland en reizen we via San Francisco door naar Las Vegas. Alle hotels zijn geboekt, maar we zoeken nog een leuk hotel in Bend (2 nachten) en in de buurt van Line Pine/Bishop (1 nacht).

Heeft er iemand tips? Het liefst iets centraals, in de buurt van restaurants en toch rustig... :) We houden van een beetje boutique stijl-achtige hotels.

Alvast bedankt voor de moeite!
#1 - 30-11-2019, 16:53 uur

Heather

Beste,

In juli 2018 logeerden wij in Dow Villa Motel, naast het gelijknamige hotel. Basic maar echt typische Westernstijl, zeker als je het hotel binnenkomt. Ik zou het zeker en vast opnieuw boeken.
We hebben vlakbij ontbeten in Alabama Hills Cafe & Bakery, zeker ook de moeite waard !
Een tip : rij van Bishop naar Lone Pine via de Alabama Hills ipv de gewone weg.  Een prachtig stukje natuur en een plaats waar veel westerns zijn gefilmd.

Groetjes,
Heather.
#2 - 30-11-2019, 17:22 uur

Cees A

Onze smaken en eisen qua hotels komen volgens mij niet echt overeen dus aan een boutique hotel kan ik je niet helpen.  1smile
Ik wil wel opmerken dat er in Lone Pine niet veel hotels zijn.
In Bishop heb je veel meer keus.     Als je in Lone Pine niks naar je zin kunt vinden, denk dan eens aan Bishop.

En als je in Death Valley National Park wil overnachten, kijk dan eens naar Panamint Springs.
Panamint Springs ligt in het westen van Death Valley Nat.Park, net binnen de parkgrens.
Panamint Springs is een stuk betaalbaarder dan Furnace Creek. Linkje: --> https://www.panamintsprings.com/

In Bend kom je alle bekende hotel-merknamen tegen en ik hoop dat er iets voor jou bij zit.

Hoe je route loopt weet ik niet, maar ik wil toch een lans breken voor Humboldt Redwoods State park.
De 31 mijl lange Avenue of the Giants die door dit park loopt is een aanrader !!
Linkje: ----> http://avenueofthegiants.net/
#3 - 30-11-2019, 19:55 uur

Old Faithful

Het Panamint Springs Resort in Death Valley kan ik je ook aanbevelen. De kamers zijn basic maar netjes. De veranda bij het restaurant is 's avonds een heerlijke plek om te zitten.
In Lone Pine logeerden wij in het Trails Motel, een eenvoudig maar net motel naast het Filmmuseum. Dat filmmuseum is overigens best leuk als je een paar uurtjes over hebt.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#4 - 01-12-2019, 12:20 uur
Groet,

Old Faithful

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15