Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Knott's Berry Farm: pretpark is leuk voor de hele familie

Discussie gestart

Bakvet

Bij een zoekopdracht op "Knott's Berry Farm" op dit forum vind je bijna alleen maar berichten van tien jaar oud - of ik doe iets verkeerd. Tot  nu toe had ik altijd het idee dat het pretpark leuk was voor kleine kinderen, niet voor tieners en volwassenen. Via Groupon kon ik dit jaar een zeer voordelig ticket kopen (er kwam ter plaatse nog wel $19 parkeergeld bij), dus ben toch maar eens gaan kijken. Na dit bezoek is mijn mening 180 graden gedraaid:
  • Het park is leuk voor de hele familie van jong tot oud, er is genoeg te doen voor elke leeftijd.
  • De laatste tijd zijn er spectaculaire achtbanen bijgekomen, zoals "Hangtime" waarbij je verticaal omlaag gaat en dan opeens een paar seconden zo blijft hangen.
  • In de zomermaanden is het park tot zeer laat open.
  • Terwijl er van wachttijd op een doordeweekse dag/avond (behalve bij die nieuwe attracties) eigenlijk geen sprake is, hooguit 10 minuten, meestal geen.
  • Het is echt een PRET-park, je mist het commerciŽle gedoe van Disney en Universal  Studio's.
  • Ook de oudere attracties zijn leuk en ze zijn zo goed onderhouden dat ze toch nieuw lijken.
  • Heel veel kermis-achtige attracties, waar ik normaal nooit in zou gaan, maar omdat het gratis is...
#1 - 01-07-2018, 21:35 uur
« Laatst bewerkt op: 11-07-2018, 22:32 uur door Bakvet »

Wop

De volgende keer dat i in Californie ben, ga ik kijken!
#2 - 16-07-2018, 09:06 uur

Bakvet

Ben nog vergeten te melden dat je er 's avonds een leuke show was met zang, dans, stuntmannen (m/v), pittige muziek, lichteffecten e.d. - ze hebben denk ik meerdere shows door het seizoen om het niet te eentonig te maken.  Zo zijn er diverse shows op  een dag, voor jong en oud. Het kan zijn dat dit vooral 's zomers is.
#3 - 16-07-2018, 20:30 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15