Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Onze reis naar West-Amerika. Graag even meekijken

Discussie gestart

Cees A

N.a.v. een ander topic waar ook de Moki Dugway ter sprake kwam deze aanvulling,  speciaal voor @dampinusa2019  en @Pino

@Hans B  drukt me in dat andere topic, terecht,  met de neus op het feit dat ik me in mijn antwoord over Moki Dugway teveel focus op de afmeting van de camper.
Als niet-kampeerder ging ik volkomen voorbij aan het feit dat veel camperverhuurders in hun voorwaarden het rijden op unpaved roads verbieden.
Foutje van mij. Mea culpa,  sorry,  excuses.................
Kijk dus even in de huurvoorwaarden van jullie camperverhuurder of deze voorwaarde op jullie van toepassing is
#31 - 07-06-2019, 14:12 uur

Pino

In de voorwaarden staat dat je hem schoon moet inleveren als je over dirtroads hebt gereden.
Daar begrijp ik uit dat dirtroads voor ons geen probleem hoeven te zijn (qua voorwaardes dan).
En bij de KOA in SLC is een grote wasserette, dus dat gaat lukken.
#32 - 12-06-2019, 07:09 uur

dampinusa2019

Ik ben nog op zoek naar een RV-camping bij Los Angeles. Heeft iemand een tip?
We gaan niet naar Disneyland etc. dus daar hoef ik niet in de buurt te zitten.  Denk dat we een uber gaan inschakelen.
#33 - 14-06-2019, 11:44 uur

Hans B

Malibu Beach en Dockweiler zitten aan de kust.
KOA Pomona ligt in het noord oosten.
Veel keus is er niet en vaak enorm duur.
#34 - 14-06-2019, 15:10 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Ben2USA

Geboeid door Natuur boven en onder water Plus Cultuur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15