Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hulp nodig bij route

Discussie gestart

Hans B

@Cees
er is al veel geschreven over auto/motel versus camper/camping.

Zelf denk ik dat, des te langer je in Amerika bent des te voordeliger een camper wordt.
Zeker wanneer je buiten het hete hoogseizoen blijft, zelf gaat koken en campings zijn wat minder prijzig dan een motelkamer.
Wat betreft het verbruik reken maar 1 liter op 4 km ofwel 1 gallon op 9 mile voor een "Amerikaanse" motor. Je hebt daarentegen in de nieuwste campers ook al Mercedes motoren en deze halen met een beetje voorzichtige rechtervoer 1 op 12á13 mpg.

Maar verder wil ik de discussie niet weer oprakelen.  ;)

@Lianne
Prachtige reis die je gaat maken, in welk jaargetijde ga je het doen.
#16 - 23-01-2017, 10:33 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Cees A

Hoi @Hans B
Wa's da nou ?   :o    Slecht geslapen vannacht  of last van maandagochtendhumeur ?   :D
Ik heb dit hele topic en vooral mijn eigen antwoorden nog eens goed doorgelezen en misschien mis ik iets, maar ik kan geen enkele passage ontdekken over auto/hotel versus camper/camping.
Die discussie hoeft in dit topic ook helemaal niet gevoerd te worden want Lianne heeft haar voorkeur allang bepaald.  ;D

Ik heb alleen gewaarschuwd voor de verplichte rustnacht na aankomst in de VS en voor mogelijke restricties in Death Valley.
Maar dat zijn gewone dingen die inherent zijn aan een (huur)campervakantie.
Zelfs in de brandstofkostenberekening is nergens een voorkeur voor een of ander uitgesproken.
Het is gewoon wat het is, een simpele berekening als antwoord op een specifieke vraag over brandstofkosten van Lianne.

Dus Hans, zeg het maar.   Waar komt jouw reactie vandaan ?   
#17 - 23-01-2017, 13:41 uur

Hans B

@Cees
mea culpa, ik heb het hele topic nog eens nagelezen en denk dat ik met mijn gedachten ergens heel anders was.
Vergeet mijn eerdere post.
#18 - 23-01-2017, 21:58 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Cees A

@Hans B     :afro:
#19 - 24-01-2017, 09:33 uur

Dirc

Cees & Hans:
#20 - 24-01-2017, 10:56 uur

Cees A

Hihihi.    ;D

[moderatormodus aan]   zullen we nu weer maar on-topic gaan ?  Straks wordt Lianne boos .....  :'(    [moderatormodus uit]
#21 - 24-01-2017, 17:47 uur

rudifazerken

En ? Iemand die weet of Lianne haar reis gemaakt heeft ?  ;D
#22 - 13-05-2019, 18:16 uur

Hans B

En ? Iemand die weet of Lianne haar reis gemaakt heeft ?  ;D

Op 23 januari heb ik in mijn post gevraagd wanneer het feest zou plaats vinden.
Geen antwoord, na alle goede raadgevingen is ze deze site vast niet meer nodig  :(
#23 - 14-05-2019, 03:34 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15