Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaring met travlu.com?

Discussie gestart

Dirc

Ik was zojuist (dacht ik) rechtstreeks aan het boeken bij een hotel. Namelijk via www.qualityinnhotelorlando.com.
Nu blijkt travlu.com daar achter te zitten. Kent iemand dit?

#1 - 24-02-2018, 16:58 uur

Cees A

Goed opgelet jochie !   :afro:
Travlu is wel heel erg creatief geweest in het verzinnen van een website-naam waarbij het lijkt alsof je op de pagina van Quality Inn zit.
Met een tussenpersoon die zo z'n best doet om z'n eigen identiteit te verbergen zou ik liever geen zaken doen.

Het is eigenlijk heel simpel.  Quality Inn is één van de merken van de Choice Hotelgroup.
Rechtstreeks boeken van een Quality Inn doe je dus op de website van Choice: ---->  https://www.choicehotels.com/
#2 - 24-02-2018, 17:28 uur

Dirc

Juist, dat wist ik in principe al daarom vond ik het zo vreemd.
Inmiddels van travlu wel netjes een mail bevestiging gehad met boekingsnummer.
#3 - 24-02-2018, 17:31 uur

Dirc

Effe choice gemaild of ze voor mij dezelfde kamer tegen dezelfde voorwaarden hebben als ik hem cancel bij travlu  ;D
#4 - 24-02-2018, 17:43 uur

Ben2USA

Ik heb slechte ervaringen met Choice mailen. Ze reageren wel op het hoofdkantoor maar verwijzen naar het hotel zelf. Die reageren nooit inhoudelijk (wel met 'gelezen').
Ik zocht in Denver bij Quality Inn bij het vliegveld een package voor 2x een nacht verblijf plus het laten staan van mijn camper in de tussentijd. Van bijna geen enkel hotel kreeg ik een reactie.
#5 - 28-02-2018, 12:57 uur
Geboeid door Natuur boven en onder water Plus Cultuur

Dirc

Probeer het adres van het hotel zelf maar eens te vinden.....
#6 - 28-02-2018, 16:41 uur

Dirc

Zojuist mijn eerste ervaring opgedaan en inchecken ging gewoon vlekkeloos.
Dus op dit moment geen negatieve ervaringen, maar ik heb dan ook niets hoeven wijzigen.
#7 - 04-05-2018, 21:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15