Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Prijs huurauto

Discussie gestart

Lucie

Hallo,

Eindelijk tickets geboekt! We vliegen in augustus naar LA.
Afgelopen maanden regelmatig naar auto's gekeken en nu we dan de auto echt willen vastleggen, blijkt de huur overal enorm gestegen.
Soms echt 500,- duurder voor dezelfde auto. Zijn er nog ervaringstips m.b.t. autohuur? Heeft het zin om te wachten of zullen de prijzen alleen nog maar verder stijgen?

Groet,
Lucie
#1 - 03-01-2018, 14:14 uur

Cees A

Hmm, vreemd.  Ik kijk net even bij mijn eigen verhuurder en daar zijn de prijzen vrijwel gelijk aan die in vorige maanden.
Bij welke verhuurder of tussenpersoon kijk jij ?
Kijk je naar dezelfde autoklasse en heb je dezelfde verzekeringen en eventuele extra's als in de afgelopen maanden ?
#2 - 03-01-2018, 15:57 uur

Lucie

Ik keek steeds bij Avis, maar inmiddels ook bij o.a. Hertz, Budget en USA-reisen.de.
De afgelopen maanden betaalde je bij Avis voor een Ford escape rond de €800 euro voor 23 dagen. Nu is dat €1600,-!


#3 - 03-01-2018, 16:26 uur

Cees A

Ik volg eerlijk gezegd de prijzen en de prijsbewegingen van cross-overs en suv's niet zo.    Da's meer Dirc z'n terrein.   Sorry.  embarressed
Wacht dus nog even op een reactie van @Dirc .  Ik weet zeker dat die een meer zinnige reactie kan geven

Wij reizen met tweeën en hebben (meer dan) genoeg aan een gewone full-size sedan.
De prijzen van die sedans ken ik inmiddels wel zo'n beetje  en daar zit, zoals ik in m'n vorige bericht schreef,  weinig beweging in.
#4 - 03-01-2018, 16:59 uur

Chris RTA

Ik weet niet 100% of dat nog steeds zo is, maar wellicht kun je eens je browser cookies verwijderen.
De meeste browsers kunnen ook een prive of incognito tabblad openen. Hierdoor leest de website geen cookies.
Probeer dan nog eens de prijzen op te vragen.
Of zet je gegevens hier neer zodat andere ook naar prijzen kunnen kijken.
Welke auto, welke data, welke ophaal en wegbreng plaats? En welke prijs heb je zelf als goedkoopste.

Wij huren meestal via usa-reisen.de, deze is vaak het goedkoopst. (drive-usa.de)
#5 - 03-01-2018, 17:12 uur

Dirc

Ik kijk ook ieder jaar gewoon waar de prijs gunstig is. Een paar keer is dit bij economycarrentals en usareisen geweest. Echter nu niet meer. Die bieden namelijk gratis een border oversteek naar Canada, maar ja, ik vertrek in Miami :dansbanaan:.

Dit jaar heb ik gekozen voor alamo brits. Ik betaal voor 3 weken een SUV van het type Q4 (april/mei) iets meer dan 700 dollar. Dat is dan wel inclusief de volle verzekering en inclusief een 2e bestuurder.
Prijzen bij Hertz waren onlangs vrijwel gelijk met ANWB code. Hooguit een tientje verschil.
https://www.alamo.co.uk/partners/members/brits/

Vergeet niet dat er bijvoorbeeld in Florida nog tol bij komt en dat daarin de ene verhuurder duurder is dan de andere.
https://www.sunpass.com/rentalcar
#6 - 03-01-2018, 18:47 uur

Lucie

Na het verwijderen van mijn zoekgeschiedenis daalde de prijzen bij usa.reisen.de met bijna €100,-.
Dank voor de tip, ook voor de andere verhuurbedrijven, o.a. Aloma brits.
Prijzen zijn nog steeds hoger dan ze waren. Ik denk dat ik een auto ga vastleggen die kosteloos geannuleerd mag worden. Dan kan ik de komende maanden rustig verder kijken en evt. switchen.

 
#7 - 03-01-2018, 21:52 uur

Dirc

Kostenloos annuleren gebruik ik altijd.
Je kunt tot 1 of 2 dagen van te voren altijd nog wijzigen als je dan iets goedkopers ziet.
#8 - 03-01-2018, 21:53 uur

Lucie

En heb je er weleens gebruik van gemaakt, Dirc?
Oftewel verschillen de prijzen door de maanden heen?
#9 - 04-01-2018, 15:21 uur

Dirc

Jazeker. Bij economycarrental heb ik vorig jaar wel een aantal keer geannuleerd.
Dit jaar had ik direct een scherpe aanbieding en heb ik nog niets goedkopers gevonden.
#10 - 04-01-2018, 18:05 uur

Ronjossch

Sunnycars alles in pakket. Zorgeloos je vakantie vieren toch wel een prettig gevoel.
Bij andere vaak goedkopere verhuurders, willen ze je alles aansmeren en uiteindelijk veel duurder uit.
Je wilt toch wel verzekerd zijn bij rijden van huurauto.
#11 - 07-01-2018, 13:53 uur

Dirc

Sunnycars alles in pakket. Zorgeloos je vakantie vieren toch wel een prettig gevoel.
Bij andere vaak goedkopere verhuurders, willen ze je alles aansmeren en uiteindelijk veel duurder uit.
Je wilt toch wel verzekerd zijn bij rijden van huurauto.

Is dit reclame? Dit is al het tweede topic waarin je dit zegt.
Sunnycars is helemaal niet de enige die dit aanbiedt. Volgens mij bieden zo ongeveer alle verhuurders dit aan.
Sterker nog, het 'duurste' pakket is niet altijd de beste want dan betaal je onder andere sky-high prijzen voor een tank benzine.
#12 - 07-01-2018, 13:58 uur

Ronjossch

1e was foutje ..enne nee geen medewerker Sunnycars!!!
Je kunt ook kijken naar positieve reacties op trustpilot en daar je conclusies uittrekken!!

BTW ik ben ook geen medewerker van Truspilot!!!
#13 - 07-01-2018, 14:05 uur

Dirc

Klopt, maar er zijn er wel meerdere met goede reacties.
Er is er volgens mij geen enkele die altijd de voordeligste is, behalve wellicht als je member bent.
#14 - 07-01-2018, 14:09 uur

Ruud2004

Fijn om iets over Economycarrental te lezen. Nu voor ons de voordeligste, maar lees er verder weinig over terug. (in Montreal ondergebracht bij Discount)
#15 - 07-01-2018, 17:08 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15