Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Prijs huurauto

Discussie gestart

Dirc

Fijn om iets over Economycarrental te lezen. Nu voor ons de voordeligste, maar lees er verder weinig over terug. (in Montreal ondergebracht bij Discount)

2x gehuurd, prima ervaren. Kostenloos te annuleren en kleine aanbetaling.
Dit jaar kreeg ik alleen bij Alamo gratis 2e bestuurder dus ben ik daarvoor gegaan.
#16 - 07-01-2018, 17:30 uur

Wop

Ik heb goede (goedkopere) ervaringen via de vergelijkingssite van Easyterra.nl. Wellicht is het een kijkje waard. Ook daar kan je kosteloos annuleren.
#17 - 08-01-2018, 08:09 uur

Robert

Als ik op LA vlieg huur ik altijd vanuit NL al bij Alamo. Goede prijzen voor economy en intermediate and standaard. (Zijn groot genoeg voor mij aangezien ik of alleen ga of met zun 2een) Vaak boek ik ticket en huurauto samen welk nog meer korting geeft via budgetair, of skyscanner.

En voordeel vind ik dat je bij Alamo LA zelf je auto mag uitzoeken in de klasse die je hebt gehuurd. Of je kunt zelfs een auto pakken uit een andere klasse en dit word dan bij het inleveren verrekend (op je creditcard gezet) Bij Avis en Hertz kreeg ik een auto aangewezen, als man zijnde toch minder leuk.
#18 - 12-02-2018, 21:35 uur

Dirc

Ik heb dit jaar toch gewisseld. Van Alamo Brits naar onderstaande actie. En nee, ik heb geen aandelen bij Alamo.
Het leverde mij 60 euro op en een eerste gratis tank brandstof. Daarnaast 4 gratis extra bestuurders (ik gebruik er maar 1 van).

http://www.alamo-affiliate.de/american_vacations
#19 - 13-02-2018, 10:22 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15