Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Prijs huurauto

Discussie gestart

Omw2USA

Ok, veel beter zal het echt niet worden dan dit volgens mij (prijs voor 57 dagen) ;

Is via Avis en een extra bestuurder kost max. 65 dollar er nog bij, dus +- 55 EUR bovenop de prijs die je hierboven ziet.

Blijf het toch ongelooflijk vinden hoe hard prijzen verschillen tussen car rentals.
#61 - 17-01-2019, 10:33 uur

Cees A

Blijf het toch ongelooflijk vinden hoe hard prijzen verschillen tussen car rentals.
Ik schreef al eerder dat de huurautomarkt een  prijsgedreven markt is.
Ik constateer wel de laatste jaren meer en grotere prijsschommelingen.  Het lijkt af en toe de vliegticketmarkt wel......
Ik vind trouwens dat je het helemaal niet slecht doet.
Je begon met een Sunnycars tarief van 3000 € en je zit nu al op een tarief dat 1/3 lager is !

Waarvoor is trouwens die 65$ die je moet betalen voor een extra bestuurder ?
Ik dacht dat bij Avis de echtgenote / levenspartner gratis kon worden toegevoegd als extra bestuurder.

#62 - 18-01-2019, 09:50 uur

Ruud2004

Ik dacht dat bij Avis de echtgenote / levenspartner gratis kon worden toegevoegd als extra bestuurder.

In ons contract met AVIS staat dat, hoeft ook niet te worden opgegeven of op het contract te komen.
#63 - 18-01-2019, 16:41 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

Omw2USA

In ons contract met AVIS staat dat, hoeft ook niet te worden opgegeven of op het contract te komen.

Dankjewel, is wel nogal tijdsintensief, want andere sites zoals Kayak geven niet de beste voorwaarden die ik al heb gevonden. Ik moet effectief op elke car rental site gaan en bekijken wat hun prijzen zijn.

Klopt (had het ook gelezen in hun voorwaarden), maar we wonen nog niet samen en zijn nog ook niet getrouwd. Al zijn we aan het twijfelen dat ik mij bij haar niet zou domiciliëren, want anders moet ik ook nog eens apart een reisverzekering aangaan van +- €700.   :-\
#64 - 19-01-2019, 13:49 uur

Cees A

maar we wonen nog niet samen en zijn nog ook niet getrouwd. 
Ah,  ik snap het.
#65 - 19-01-2019, 16:51 uur

rudifazerken

Ik heb de indruk dat die verhuurbedrijven zomaar wat prijzen uit hun duim zuigen !  ;D

Ik heb in nov 2018 een midsize SUV gereserveerd bij Alamo , via USAreizen.de : 22 dagen : 870€.  ( bedrag dat ook al dadelijk van mijn Visa afgehouden werd. )
Nu kijk ik net op EasyTerra.be : voor dezelfde midzise : 692 of 587 of 749€ ???   En die 692 en 587 is allebei bij Alamo , voor dezelfde wagen ? Ik volg niet hoor.  ???

( zie printscreen in bijlage )

#66 - 12-02-2019, 18:29 uur

Cees A

Daarom geven we op dit forum ook vaak het advies om, net als bij hotels,  te boeken met de mogelijkheid om gratis te kunnen annuleren.  :)
Je kunt dan bij eventuele prijsdalingen gemakkelijk en zonder kosten switchen.

Zie bijvoorbeeld bericht nummer 7 (van Lucie)  en bericht nummer 8 (van Dirc) in dit topic.
Linkje: ----> http://forum.verenigdestaten.info/8/prijs-huurauto/msg146399/#msg146399
#67 - 13-02-2019, 09:24 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15