Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Transfers vliegveld JFK- Manhattan

Discussie gestart

Josepha

Wij komen vrijdagavond 4 oktober aan op JFK. Met redelijk wat bagage, moeten we dan in ons hotel in Manhattan, in de buurt van Central Park , zien te komen. Heeft iemand een tip. Zelf dacht ik aan een Uber  taxi, maar heb daar zelfs in Nederland nooit mee gereisd.
Alvast bedankt, groetjes, Josepha
#1 - 20-06-2019, 19:39 uur

Hans B

Moeilijk om hierin te adviseren. Onze dochter is 14dg geleden van JFK naar noord Central Park gereisd waar ze een AIRbnb had. Zij had een grote backpack + handtas en heeft geen probleem gehad in de metro. Reistijd ca.1 uur.

Als je wel Uber gebruikt dowload dan de app en maak een proefboeking, dan zie je de prijs.

Zelf reizen wij met 1 trolley, ik koop daar wel een shirtje  ;), dus met grote hoeveelheden koffers en tassen heb ik geen ervaring.
#2 - 21-06-2019, 10:17 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15