Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Upstate New York

Discussie gestart

baiselmareo6

Hey ik ga naar de VS (eerste keer - Britse man 27). Ik ga naar NYC maar moet de Canadese grens oversteken voor een visum.

Ik denk erover om naar Upstate NY te reizen en daar de grens over te steken. Ik zou graag de echte VS willen zien en met mensen willen praten. Enig advies over waar te gaan? Ik heb ook geen auto. Als ik in willekeurige steden stop, is het dan authentiek VS? Benaderbare mensen om mee te chatten?

Dank u :)
#1 - 30-03-2020, 09:31 uur

Ben2USA

 welkom
Wanneer ga je? Skip maar beter tot volgend jaar.....

Mijn ervaring met mensen (aan)spreken is dat in steden men erg gehaast is en weinig tijd heeft. Buiten de steden zijn ze niet alleen goed aanspreekbaar maar zijn de gesprekken erg plezierig vaak. Mijd de lastige onderwerpen  (trump, jacht...),

Regel je visum vooraf!

Suc6 met je planning.

 
#2 - 04-04-2020, 15:25 uur
Geboeid door Natuur boven en onder water Plus Cultuur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15