Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerikaanse pc-games ook te gebruiken in Nederland?

Discussie gestart

Mandy1982

Hallo allemaal,

11 juni gaan mijn vriend en ik naar Amerika  :D. Nu zou hij daar graag willen kijken voor pc-games. Mijn vraag is: voldoen deze spellen aan dezelfde eisen als in Nederland? Dus met andere woorden, als hij daar een spel koopt kun je die op onze computer in Nederland afspelen?

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

Groetjes,
Mandy
#1 - 11-05-2008, 11:34 uur

Baia

Volgens mij zijn PC Games geen probleem.
Ik la sook ergens dat het geen probleem is voor games op PS3 of Xbox. Enkel op films zitten regiocodes. Of heb ik het mis?
#2 - 11-05-2008, 12:41 uur

J-P

Pc games kun je gewoon installeren en spelen.....kan ik je uit ervaring zeggen.

Maar Xbox-PS3 spellen en films zijn regio gebonden (regio 1 en wij hebben regio 2). Als je Xbox/PS3 omgebouwd is is dit geen probleem. Voor films moet je je dvd speler regio vrij maken. Maar dat stelt niks voor....dat is een kwestie van een code invoeren en klaar ben je.
#3 - 12-05-2008, 17:06 uur

MiamiHeat

Denk trouwens niet dat het veel goedkoper is dan hier......heb regelmatig meegemaakt dat games daar duurder dan hier zijn.
#4 - 12-05-2008, 17:21 uur

J-P

Maar ze hebben daar games die ze hier niet hebben.

Maar ja die kan je altijd downloaden he  ;D
#5 - 12-05-2008, 19:27 uur

MiamiHeat

Maar ja die kan je altijd downloaden he  ;D

Downloaden?? Wat is dat??
#6 - 12-05-2008, 19:46 uur

J-P

Ik heb geen idee!  ::)
#7 - 12-05-2008, 19:49 uur

Baia

Ooh gluipert  ::)  ;D
#8 - 12-05-2008, 20:34 uur

Mandy1982

Wij hebben ook wel programma's om ze te downloaden, maar mijn vriend heeft een spel in zijn hoofd die hier in Nederland nog niet te verkrijgen is (vraag me niet wat de naam is) en die ook nog niet op dat downloadprogramma te verkrijgen is. En aangezien de Dollar zo laag staat dachten wij dan ook dat het veel goedkoper was om ze in Amerika aan te schaffen......
#9 - 13-05-2008, 15:33 uur

J-P

Wij hebben ook wel programma's om ze te downloaden, maar mijn vriend heeft een spel in zijn hoofd die hier in Nederland nog niet te verkrijgen is (vraag me niet wat de naam is) en die ook nog niet op dat downloadprogramma te verkrijgen is. En aangezien de Dollar zo laag staat dachten wij dan ook dat het veel goedkoper was om ze in Amerika aan te schaffen......

Opzich is het zo veel makkelijker.
#10 - 13-05-2008, 18:35 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15