Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerikaanse week voor studenten OLVA

Discussie gestart

Dimitri Tanghe

Beste forumvrienden,

Graag wil ik me even voorstellen: Mijn naam is Tanghe Dimitri en werk als Chef-Beheerder in een Brugse school (OLV-Assebroek). Dagelijks zorgt mijn team en mezelf voor alle maaltijden van onze leerlingen (ong. 500pers). Het gaat om leerlingen van 5 tot 20 jaar. De leerlingen worden voorbereid op o.a. talen en wetenschap om verder te kunnen studeren in ons land en het buitenland.
2 maal per jaar organiseren wij een special week voor de studenten waarbij we een land in de kijker plaatsen in ons restaurant. Dit jaar willen wij Amerika in de kijker plaatsen.
Ons restaurant wordt versierd met gadgets en informatie van Amerika. Ook onze menu wordt volledig Amerikaans.
We willen onze leerlingen zoveel mogelijke informatie geven zowel cultureel, geschiedkundig als culinair.

Onze Amerikaanse week zou doorgaan van 13 tot 17 maart 2017.

Wij koppelen aan deze week een wedstrijd om in schoonheid te eindigen en zo de leerlingen mee te nemen in een Amerikaanse sfeer.
Dit alles wordt verwezenlijkt door een groepje vrijwilligers, dat met hart en ziel aan dit project werkt. En dit allemaal zonder budget.
Onze vraag naar jullie is of er mensen of verenigingen ons kunnen helpen om deze  week fantastisch te maken voor de studenten?
Wij willen u alvast bedanken om dit te overwegen.

Vriendelijke groeten

Dimitri Tanghe
OLV-Assebroek
#1 - 11-01-2017, 12:45 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15