Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

anwb kaart gebruiken bij Hotels

Discussie gestart

ruli

Ik vraag me af of je `m,  ook als je ter plekke een hotel boekt, dan kan laten zien voor de korting. We willen niet vantevoren reserveren omdat er anders geen avontuur meer inzit, gewoon gaan en we kijken wel waar we belanden...
Ruud
#1 - 17-04-2010, 14:48 uur

martinm

Je kan altijd vragen of het betreffende hotel AAA(=ANWB) korting heeft. Vele hotels hebben AAA korting en maakt niet uit wanneer je de kamer boekt.

Martin
#2 - 17-04-2010, 16:34 uur

ruli

Allright! Bedankt!
#3 - 17-04-2010, 16:44 uur

bgroeneveld

Sterker nog: er is mij maar heel zelden om die AAA kaart gevraagd. En ouderen (boven de 50, jonge ouderen dus) krijgen vaak ook korting als ze zeggen lid van de AARP (American Association of Retired Persons -- al hoe je niet met pensioen te zijn, ik zou wel willen!) te zijn. Ook zelden om die kaart gevraagd.

Als je lid bent van de ANWB zou ik het altijd aan de receptie proberen, zeggen dat je lid bent van "the Dutch equivalent of AAA" --  uitspraak: triple A. Die kortingen zijn vaak eigenlijk voor iedereen die erom vraagt, lid zijn van een bepaalde organisatie is meer iets van een voorwendsel om mensen het prettige gevoel te geven van: "ha, ik krijg korting, wat zijn ze toch aardig in dit hotel!"
#4 - 18-04-2010, 17:43 uur

djengo

Je kunt m laten zien we hebben al vaak gehad dat als je om triple A vroeg je de bijbehorende prijs al kreeg.
Voor militairen / defensie personeel gelden soms  weer andere(goedkopere) tarieven. We hebben al diverse keren hier gebruik van gemaakt. Dus defensie pas mee op reis. Bij het statue of liberty konden we met pas voor de helft van de entree prijs naar binnen.
#5 - 02-08-2010, 11:58 uur

Mrjn

Maar AAA is niet altijd de laagste prijs. We hebben het een keer gehad dat een prijs genoemd werd en dat de AAA-prijs een tientje duurder was. We kregen (hotel was bijna leeg) de kamer voor de couponprijs, die dus lager was.
#6 - 02-08-2010, 19:35 uur

djengo

dat hebben wij inderdaad ook meegemaakt, dat je met een coupon voordeliger uit bent.
De coupon boekjes zijn erg handig. te verkrijgen bij de Mac, touristinfo en benzine stations.
#7 - 03-08-2010, 10:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15