Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Auto kopen?

Discussie gestart

Hank

Wie heeft er ervaring met het uit nederland vandaan een auto aanschaffen.
Bijvoorbeeld hoe zoek je?
Gr.Henk. :afro:
#1 - 29-04-2010, 20:45 uur
Laatse reis met camper:AL,LA,MI,TN,GA,SC,NC.
Op naar de volgende!

hdeweert

Hallo Hank
wat bedoel je precies????
Harm
#2 - 29-04-2010, 22:03 uur

Johan

Wil je een auto kopen in Amerika en verschepen naar Nederland? Dan is het makkelijk een intermediair te hebben die voor jou een aantal zaken kan doen zoals de juiste auto zoeken, papieren in orde maken, etc. Mocht het zo zijn dat je dat als doel hebt laat maar horen en wellicht kan ik ook nog iets voor je betekenen vanuit Florida.

Je moet in ieder geval eerst goed voor jezelf bepalen of je een jongere of oudere auto zoekt vanwege bepaalde kosten die ermee gemoeid gaan!

Is het je bedoeling een auto te kopen voor gebruik in Amerika als toerist dan zijn er een paar verzekeringen die je willen dekken! Ik geloof dat Progressive je dan wel wil verzekeren en wellicht nog wat meer verzekeraars. Uiteraard tegen fikse prijzen!
#3 - 30-04-2010, 03:14 uur

Hank

Ik ben idd aan het kijken voor een oudere auto, rijd nu met een Grand cherokee uit '98.
De belasting ( op gas) is 139 euro per maand!
Ik ben die belasting eigenlijk zat!
Hiervoor 2 chevy's gehad, waren lichter dus viel relatief mee! ;)
Tijndens onze vakanties in de USA zie je overal krantjes bij de pomp ( gratis) met auto's en campers voor veel minder dan in nederland wordt aangeboden.
Kon hier pas nog een seville van '79 kopen voor 7-duizend! zo'n ding gaat volgens mij 8 x over de kop!
Campers zijn hier een hot item terwijl de amerikaan er tegenwoordig met de recessie er misschien vanaf wil!
Ben eigenlijk benieuwd naar de prijzen daar.
Op e-bay staat volgens mij nog geen duizendste van wat er aangeboden wordt!
Als jullie een klik adresje hebben om eens te koekeloeren Graag!
Groeten, Henk.
#4 - 30-04-2010, 11:40 uur
Laatse reis met camper:AL,LA,MI,TN,GA,SC,NC.
Op naar de volgende!

Johan

Ja dat probleem ken ik! In Nederland betaalde ik voor mijn kleine gezinsautootje op diesel meer per maand als dat ik hier voor een heel jaar moet betalen voor een 7 persoons Dodge.

Het is moeilijk voor mij om "niet gericht" voor jou te zoeken of iets te laten zien! Wat ik voor je kan betekenen begint pas nadat je zelf een keus hebt gemaakt qua auto en/of iets gevonden hebt. Als je op internet gericht zoekt met in je zoekterm Melbourne, Florida dan kun je heel wat vinden. Kijk ook eens op www.cars.com (zeg maar de autotrack van Amerika). Realiseer je ook dat ik geen autoverkoper ben, ik kan hooguit als intermediair optreden en je helpen met ransport en de lastige dingen aan deze kant van de plas!
#5 - 30-04-2010, 13:17 uur

Hans B

#6 - 30-04-2010, 13:21 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

martinm

#7 - 30-04-2010, 15:39 uur

Hank

Bedankt allemaal zover!
Heb net m'n Jeep naar de dokter gebracht,warmloper gehad.
Nu even geen tijd, eerst de Jeep maar aan de gang zien te krijgen!
Daarna weer leuk puzzelen!
G. Henk.
#8 - 02-05-2010, 12:17 uur
Laatse reis met camper:AL,LA,MI,TN,GA,SC,NC.
Op naar de volgende!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15