Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bekeuring

Discussie gestart

Spocky

Tijdens mijn laatste vakantie in California heb ik met mijn stomme kop door rood gereden in Hollywood. Toen ik door rood reed zag ik al meteen de flits van de fotocamera. Nu heb ik dus deze week een heel mooie brief van de sherrif van West Hollywood gekregen met het verzoek om maar ff wat geld over te maken. In nederland kost het rijden door rood 95 euro maar hier moet ik maar liefst 350 dollar betalen. Ik heb door rood gereden en wil de boete dan ook best betalen, ook al vind ik hem belachelijk hoog. Nu heb ik dus een vraag aan de mensen die de engelse taal zeer goed machtig zijn. Via de website van het Los Angeles Superior Court is het mogelijk om online de boete te betalen en heb dat dan ook gedaan, althans ik denk dat ik dat gedaan heb. Bij controle van het proces-verbaal nummer stond er een opmerking bij "Bail forfeiture 09/12/2005 en de Case status was "prior". Betekent dit nu dat de boete betaald is of niet.

Ik hoop dat er hier iemand zit die mij dit kna vertellen want ik wil volgend jaar toch wel weer graag naar de VS
#1 - 14-09-2005, 11:51 uur

Ebelix

Bel of email de sheriff en vraag of de bekeuring betaald is. Dan heb je direct duidelijkheid.
#2 - 14-09-2005, 12:47 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Bakvet

Dat is shit zeg, vooral omdat je zoiets "in den vreemde" toch meestal niet expres doet. Volgens deze website klopt het bedrag wel ongeveer: http://www.redlightcameraticket.com/

Citaat
"Bail forfeiture 09/12/2005 en de Case status was "prior". Betekent dit nu dat de boete betaald is of niet.
Volgens mij betekent het dit: je hebt tot 12 september de tijd gehad om de schikking te betalen. Er is nog geen rechtszaak van gemaakt.
#3 - 14-09-2005, 22:27 uur
« Laatst bewerkt op: 15-09-2005, 00:22 uur door Bakvet »

Spocky



Dat is shit zeg, vooral omdat je zoiets "in den vreemde" toch meestal niet expres doet. Volgens deze website klopt het bedrag wel ongeveer: http://www.redlightcameraticket.com/

Citaat
"Bail forfeiture 09/12/2005 en de Case status was "prior". Betekent dit nu dat de boete betaald is of niet.
Volgens mij betekent het dit: je hebt tot 12 september de tijd had om de schikking te betalen. Er is nog geen rechtszaak van gemaakt.

De datum 09/12/2005 is de datum dat ik via Visa het boete bedrag heb betaald
#4 - 14-09-2005, 23:54 uur

sweatbox

« Laatst bewerkt op: 15-09-2005, 07:26 uur door sweatbox »

Ebelix



Dat is shit zeg, vooral omdat je zoiets "in den vreemde" toch meestal niet expres doet. Volgens deze website klopt het bedrag wel ongeveer: http://www.redlightcameraticket.com/

Citaat
"Bail forfeiture 09/12/2005 en de Case status was "prior". Betekent dit nu dat de boete betaald is of niet.

Als je contact met ze zoekt stuur dan een kopie van het visa afschrift mee waar de betaling op staat.
Volgens mij betekent het dit: je hebt tot 12 september de tijd had om de schikking te betalen. Er is nog geen rechtszaak van gemaakt.

De datum 09/12/2005 is de datum dat ik via Visa het boete bedrag heb betaald
#6 - 16-09-2005, 10:32 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Robert

Ik ben ook ooit voor het maken van een illigale u turn waar dat achteraf blijkbaar niet mocht. Maar onze vrienden de politie luisterden niet naar mijn verweer. Het was donker, vreemd gebied, buitenlander e.d. en dus mocht ik toch 120 ollar betalen. OOk goede ervaringen met de politie waarin ik te hard reed. 35 waar je maar 25 mocht. Na uitleg dat we echt geen borden hadden gezien en vreemd waren in dat gebied en no9g wat meer geslijm. Kreeg ik het voordeel van de twijfel en kon mijn hardslag weer 50 slagen dalen. Want aangehouden worden door de politie in de US is toch elke4 weer net alsof je in een aflevering van cops zit. Maar om even terug te komen op de topic; 350 dollar voor een roodlicht boete ddddaaaammmnnn! Zal binnen kort echt wel op gaan letten. (nog maar een week en dan.... ;)
#7 - 17-09-2005, 15:26 uur

globetrotter

Nieuw!
Toen wij in 2003 's avonds laat in San Francisco bij ons hotel aankwamen was de parkeergarage vol. Op aanwijzing van iemand van het personeel hebben wij de auto langs de straat gezet.

De volgende ochtend zat er een bekeuring onder de ruitenwisser: er mocht 's maandags 's morgens niet geparkeerd worden tussen 8 en 10 uur vanwege 'street cleaning'.

Na vele telefoontjes hebben we uiteindelijke de boete betaald via het auto verhuurbedrijf.

Hier de foto van de overtreding:
#8 - 23-09-2005, 12:35 uur
« Laatst bewerkt op: 12-11-2005, 21:50 uur door globetrotter »

Chiefram

Lekker hotelpersoneel! Die hadden je op zijn minst er op kunnen wijzen dat je wel 's morgens vroeg de auto had moeten weghalen.
#9 - 23-09-2005, 15:36 uur

jaborg

We hebben gelukkig onder een bekeuring uit kunnen komen in Boulder. 5 minuten te laat bij de parkeermeter. Ze stonden al te schrijven maar op voorwaarde dat we nog wat geld in de parkeermeter zouden gooien bleef het bij een waarschuwing. Geluukig maar want we hadden een huurauto en in dat contract stond dat boetes verhoogd zouden worden met 35 dollar.

We hebben daarna driedubbel op de verkeersregels gelet en als we iets niet begrepen maar gevraagd. (zo ontmoet je nog eens mensen :))
#10 - 06-11-2005, 22:34 uur

Chiefram

Dat is schandalig!!! Welk recht geeft ze om de boetes met $35 dollar te verhogen?!! Een boete is een boete en dat geeft de verhuurder niet het recht daar een boete overheen te gooien.

Oh man, mijn bloed gaat koken als ik al die 'til'-praktijken hier hoor...
#11 - 06-11-2005, 23:06 uur

jaborg

Dat is schandalig!!! Welk recht geeft ze om de boetes met $35 dollar te verhogen?!! Een boete is een boete en dat geeft de verhuurder niet het recht daar een boete overheen te gooien.

Oh man, mijn bloed gaat koken als ik al die 'til'-praktijken hier hoor...

Niet koken alsjeblieft. Zijn administratiekosten was dat vergeten erbij te zetten.  We wisten het van te voren en hebben er ook voor getekend.
#12 - 06-11-2005, 23:16 uur

Chiefram

Ok, ik zal niet koken!  ;D ;D

#13 - 07-11-2005, 02:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15