Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Belkaarten

Discussie gestart

Robert

Ik ga aan het eind van deze week op vakantie naar Amerika (voornamelijk California) en heb inmiddels begrepen dat bellen via mijn GSM niet mogelijk is.

Ik wil nu telefoonkaarten aanschaffen om toch naar NL te kunnen bellen. Weten jullie welke goedkoop is om internationaal te bellen.

Volgens mij zijn er namelijk operators die vrij lage kosten aanbieden, maar ik kan er geen informatie over vinden.

#1 - 21-10-2002, 18:07 uur

jaybee

om te beginnen heb je een tri-band toestel nodig (vrij zeldzaam in nederland)omdat in de usa een andere frequentie word gebruikt dan hier voor gsm.
tevens is de dekking lang niet zo goed als hier,in de steden wel okee,maar daarbuiten helaas erg slecht.
misschien kun je beter een toestel huren als je echt niet zonder telefoon kunt en zelf geen triband hebt?
met alleen een andere telefoon kaart ben je er dus niet.
#2 - 22-10-2002, 20:10 uur

Johan

De belangrijke vraag is of je bereikbaar moet zijn? Zo niet huur dan maar geen telefoon bij je provider want die kost 56 euro per week. Als je gewoon zelf wilt kunnen bellen dan kun je het beste een kaart van bijv. Onetel gaan gebruiken maar om die aan te vragen is het een beetje kort dag want je gaat een dezer dagen al weg begrijp ik. Dan is er nog een andere optie, ga als je in Amerika bent naar een Best Buy of Comp USA winkel en koop een prepaid kaart inclusief telefoon voor rond de 75 dollar. Nadeel is soms dat de provider van je prepaid kaart geen roaming toestaat en daardoor een zeer beperkt dekkingsgebied heeft. Laat je dus over die mogelijkheden goed voorlichten. Heb je wel echt een tel. nodig dan zit er inderdaad alleen maar het huren van een toestel op. Je eigen telecomprovider weet raad daarmee. Maar ook dan is de dekking allerminst goed te noemen.
#3 - 24-10-2002, 07:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15