Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

bellen met 1643

Discussie gestart

vanda

Hallo,
Ben nieuw op dit forum, sterker nog, nog nooit eerder op een forum geweest.... Ben er ook nog niet helemaal uit hoe dit werkt :D

Ik ben aan het uitzoeken hoe we van de zomer als we in amerika zijn voordelig met onze mobiel naar Nederland kunnen bellen. Ik zag net op internet: bellen met 1643. Alleen kun je daar geen klantenservice bellen of vragen stellen via email o.i.d. Heeft iemand ervaring met 1643? Kloppen idd die tarieven die ze opgeven? Andere tips om goedkoop te bellen zijn ook welkom uiteraard!!! :afro:

Alvast bedankt!!!Groetjes, Vanda
#1 - 02-05-2009, 15:07 uur

hdeweert

Hallo Vanda
Welkom op het USA4ALL forum
Het gebruik van het forum is heel eenvoudig:
Zoek op de eerste Index pagina een onderwerp op dat bij je vraag past en stel hem daar. Je krijgt dan vanzelf antwoord van de andere forum leden.
Lees verder ook deze link even door.

http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,3420.0.html

Van de goedkope providers als 1643 kun je in Amerika geen gebruik maken wel kun je vanuit Nederland goedkoop naar Amerika bellen.
Voor het bellen vanuit Amerika met een eigen toestel heb je een toestel met 3 banden nodig. 

Veel plezier op dit Forum.
Harm
#2 - 02-05-2009, 17:05 uur

vanda

Hallo Harm,

Bedankt voor je info. We hebben idd drieband. Heb jij mischien tips om goedkoop mobiel vanuit Amerika naar Europa te bellen? Of kun je daar telefoonkaarten kopen o.i.d.? Wat is het handigst?
Groetjes, Vanda
#3 - 02-05-2009, 18:22 uur

hdeweert

Hallo Vanda

Het telefoneren vanuit Amerika is al vaak onderwerp van discussie geweest. Gebruik de zoek functie eens met als onderwerp telefoon.
Persoonlijk heb ik van alles geprobeerd om per telefoon en ben gestopt met het meenemen van een mobieltje.
Je bent namelijk niet altijd bereikbaar want het Amerikaanse netwerk is niet zo dicht als in Europa.
Uiteindelijk hou ik het op colect call bellen dat werkt altijd en de telefooncellen vind je overal.

Harm
#4 - 02-05-2009, 23:04 uur

ned in MO

Ik bel met mijn cell phone voor 5 cnt per minuut naar nederland (wel een am cell phone) want ik woon hier
#5 - 04-05-2009, 04:16 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Veffie

Wij hebben vorig jaar een volledige set gekocht bij Wall mart . 27 $ 
GSM Lader en Sim kaart , was zeer voordelig om te bellen naar Belgie .

 ;)
#6 - 31-05-2009, 22:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15