Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bellen met het thuisfront

Discussie gestart

Winnebago

Vanuit Nederland is het bellen met de VS spotgoedkoop vanaf een vast toestel. Je belt 0900 1929 en gaat vervolgens verder met 00 1 enz. enz. De kosten zijn dan 2 cpm zowel naar een vast als naar een mobiel toestel. Dit gebeurt dan via Telestunt. (www.telestunt.nl).
Is iemand bekend met een dergelijke voordelige belmogelijkheid VANUIT de VS naar Nederland?
Opties die mij bekend zijn:

a) Je koopt een SIM kaart en hebt daarbij een Amerikaans nummer, dat vanuit een vast Nederlands toestel goedkoop is te bellen (dus: altijd goedkoop bereikbaar) Tevens goedkoop bellen naar Amerikaanse nummers als je in de VS bent. Het is wel noodzakelijk dat je beschikt over een mobiele telefoon met 3 banden. De meer eenvoudige toestellen hebben 2 banden en zijn onbruikbaar.

b) Je koopt een belkaart. Dit deden we in 2003 en we belden naar vaste Nederlandse nummers voor zeer weinig geld.

Wie biedt nog andere mogelijkheden?
#1 - 01-05-2009, 10:42 uur
« Laatst bewerkt op: 01-05-2009, 15:41 uur door Winnebago »

Hans B

a) Je koopt een SIM kaart en hebt daarbij een Amerikaans nummer, dat vanuit een vast Nederlands toestel goedkoop is te bellen (dus: altijd goedkoop bereikbaar) Tevens goedkoop bellen naar Amerikaanse nummers als je in de VS bent.
Moet je wel een toestel hebben met meerdere banden of golflengtes.
Ik heb nog een simpel toestel en mij is verteld dat je dan niet vanuit de VS naar NL kan bellen.

#2 - 01-05-2009, 11:13 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Freckles49

Ik koop nog steeds een belkaart lekker makkelijk en goedkoop.
#3 - 30-06-2009, 19:27 uur

peter1962

Zelf bel ik vanuit nederland met http://www.callsdiscount.nl/nederland/index.htm ook heel goedkoop.

Ik heb op amerikaanse sites gekeken maar kan nergens losse simkaarten vinden (heet het gewoon simkaart?)

Peter


Vanuit Nederland is het bellen met de VS spotgoedkoop vanaf een vast toestel. Je belt 0900 1929 en gaat vervolgens verder met 00 1 enz. enz. De kosten zijn dan 2 cpm zowel naar een vast als naar een mobiel toestel. Dit gebeurt dan via Telestunt. (www.telestunt.nl).
Is iemand bekend met een dergelijke voordelige belmogelijkheid VANUIT de VS naar Nederland?
Opties die mij bekend zijn:

a) Je koopt een SIM kaart en hebt daarbij een Amerikaans nummer, dat vanuit een vast Nederlands toestel goedkoop is te bellen (dus: altijd goedkoop bereikbaar) Tevens goedkoop bellen naar Amerikaanse nummers als je in de VS bent. Het is wel noodzakelijk dat je beschikt over een mobiele telefoon met 3 banden. De meer eenvoudige toestellen hebben 2 banden en zijn onbruikbaar.

b) Je koopt een belkaart. Dit deden we in 2003 en we belden naar vaste Nederlandse nummers voor zeer weinig geld.

Wie biedt nog andere mogelijkheden?
#4 - 01-07-2009, 08:43 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

joriennaarusa

ik had ergens gelezen dat je in de USA een 'calling card' kan kopen voor nederland en daarmee voor 5 dollar al uren kunt bellen ;)
#5 - 05-07-2009, 20:45 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15