Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bellen naar telefooncel in Amerika

Discussie gestart

Rogier21

Hallo allemaal,

Over 2 weken ga ik voor een jaar naar Alaska en Canada. Nu heb ik hier een Voice Over IP abonnement en kan dus gratis naar Amerika bellen. Dus ik dacht, dan kan ik ook wel naar telefooncellen bellen daar, weet iemand of als je met een telefooncel naar nederland belt dat je dan het nummer ziet van die cel, zodat in Nederland iemand die kan terugbellen?

Groetjes,
Rogier
#1 - 20-07-2005, 12:55 uur

KKop

Gratis naar US bellen met VOIP abo?  Dus gesprekken met US kosten niets?  Ongelofelijk...  

#2 - 25-07-2005, 03:11 uur

visuar

Ik denk dat dit niet helemaal klopt Rogier. VoIP (voice over IP) is alleen gratis als je dat van computer naar computer doet (mits je ook een internetverbinding hebt die niet loopt per tik [telefoonlijn] of met data limieten werkt).

Van een computer bellen naar een gewone telefoon kan wel VEEL goedkoper zijn dan gewoon, maar ik ben het nog niet gratis tegenkomen. Het is dan goedkoper omdat het van je computer naar het land gaat waar je naar toe belt en je dan lokaal tarief (vaak) betaald voor het daadwerkelijke gesprek.

Bij mijn weten moet je voor de laatste stuk nog gewoon betalen.
#3 - 03-08-2005, 13:37 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Rogier21

dan moet je toch eens hier kijken :)

http://www.voipbuster.com/en/rates.html
united states (Landline) SuperDeal! free free
#4 - 03-08-2005, 13:40 uur

visuar

Okay, ik neem mijn woorden terug dan. Maar de volgende vraag is dan natuurlijk is het ook echt zo en werkt het ook? ;)
#5 - 03-08-2005, 19:33 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Rogier21

Okay, ik neem mijn woorden terug dan. Maar de volgende vraag is dan natuurlijk is het ook echt zo en werkt het ook? ;)

jazeker, het is wel Beta dus soms liggen de netwerk eruit, maar voorderest gebruik ik het icm met een USB telefoon, kan gewoon eindeloos naar de VS en UK en binnenland bellen zonder dat het me iets kost :) (eenmalig 1 euro betalen). Maar ik ben erachter gekomen dat op de telefoontoestellen in de cellen daar dus gewoon het nummer staat :)
#6 - 03-08-2005, 19:59 uur

thornberrys

dan moet je toch eens hier kijken :)

http://www.voipbuster.com/en/rates.html
united states (Landline) SuperDeal! free free

idd,

het werkt,helemaal gratis hier in Belgie.

Vraag me af hoe lang het gaat duren ?
#7 - 07-08-2005, 13:20 uur

PetraVS

Rogier, inderdaad kun je hier telefooncellen opbellen en het lijkt me hetzelfde te werken als een gewone landlijn telefoon.  Binnenlands doet het dat in ieder geval wel, dus ik zou niet weten waarom niet internationaal.
#8 - 07-08-2005, 14:32 uur

Bakvet

Nog een manier om vrij goedkoop te bellen van de VS naar Nederland is met Optibel van InterNLnet. Dit kan geschikt zijn voor mensen die voor een bepaalde periode naar de VS gaan, bijvoorbeeld een jaar. Daarvoor heb je in de VS wel een breedband internet aansluiting nodig.

Je neemt in Nederland een Optibel-contract voor 12,95 euro per maand. Dit komt in de plaats van je KPN abonnement. Voor dat bedrag kan je onbeperkt naar alle vaste nummers in Nederland bellen. Naar mobieltjes bellen kost 20 cent per minuut. De tarieven naar het buitenland zijn vergelijkbaar met die van KPN.

Het Optibel-kastje neem je mee naar de VS. Je sluit het daar aan op het ethernet van je breedband internet (mag Cable zijn of DSL). In het Optibel-kastje klik je een analoog telefoontoestel. Vanaf dat moment kan je weer gratis naar alle vaste toestellen in Nederland bellen. Je eigen Nederlandse nummer is meeverhuisd naar Amerika.

Het is niet echt gratis, maar een voordeel kan zijn dat je zo je nummer meeneemt naar Amerika. Je kan dan elke dag gratis urenlang bellen met het thuisfront en zij kunnen jou bereiken.
#9 - 07-08-2005, 22:40 uur

Dusza

dan moet je toch eens hier kijken :)
http://www.voipbuster.com/en/rates.html
united states (Landline) SuperDeal! free free
idd,
het werkt,helemaal gratis hier in Belgie.
Vraag me af hoe lang het gaat duren ?

Maak jij er gebruik van? Kan je een vergelijking maken met Skype?
Wat zijn de (extra) troeven van Voipbuster?
#10 - 07-12-2005, 13:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15