Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Betaald voor esta aanvraag....

Discussie gestart

houtsmaaa

oh oh oh, wat voel ik me stom dus dat hoef ik niet nog een keer te horen  maar in mijn welwillendheid om alles goed te regelen en amper te weten wat een esta aanvraag inhield heb ik op google gezocht waar ik dit aan kon vragen. Dus JA ik kwam bij een nette site en JA daar moest voor betaald worden. Nu moet je tegenwoordig overal voor betalen dus ik vond dit niet vreemd en na mijn gegevens ingevuld te hebben en  embarressedte hebben betaald had ik al snel de aanvraag goedgekeurd binnen. Alles zag er goed uit (is ook al een paar weken geleden)  maar nu kwam ik er dus vandaag achter dat het gratis is. Nou , ja, ik probeer de kosten dan maar even te vergeten maar mijn vraag is dus... is het nu legaal geregeld? De site was esta-nl.org. Als hier twijfel over is zou ik graag contact op willen nemen met iemand die mij kan vertellen dat het in orde is (of niet). Als ik nu een aanvraag doe via de "echte" site kom je misschien met dubbele aanvragen te zitten denk ik...
Heeel erg graag jullie hulp voor deze kerel die iets verder had moeten kijken dan zijn neus lang is ...

Net nog een ouder bericht gelezen van hdeweert die het hier al over had, hij zal wel reageren   
 
« Laatste verandering: Vandaag om 21:19 door houtsmaaa » 
 
#1 - 13-04-2010, 21:16 uur
« Laatst bewerkt op: 13-04-2010, 21:27 uur door Yessica »

hdeweert

Je bent waarschijnlijk niet de enige die er in tuint. Helaas pindakaas zullen we maar zeggen. De betaal site is wel erg overheersend
als je google gebruikt. Ik zou hem toch nog eens via de gratis site. Ik weet trouwens niet of die ondertussen ook al geld vraagt
want daar was wel sprake van.
Harm
#2 - 13-04-2010, 21:49 uur

Wop

Lees vooral de (in slecht Nederlands) info op de site die je noemt: (Let op dikgedrukte tekst)


ESTA aanvraag


Waarom ESTA service?

    * snel, vertrouwd service (tot 48h, 24h voor snelle utilisatie zonder extra kosten)
    * volle support en inlichting voorzien
    * snel en secuur online betaling
    * leidende ESTA Travel Authorization Service Providers


Let op frauduleuze websites die simuleren dat ze de VS-overheid representeren en van uw meteen 250 $ vragen voor een ESTA-vergunning of ESTA Travel Authorization informatie faciliteiten.

De informatie omtrent ESTA is kosteloos zoals de aanvraag
. De ESTA service zal de aanvraag in uw naam indienen en bied uw volle support en informatie omtrent ESTA-aanvragen aan. Wij vragen slechts servicekosten van 45.00 $ (een van de kleinste servicekoste in het internet) voor onze moeite om de aanvraagproces zo makkelijk en aangenaam als mogelijk te maken en voor onze hulp voor alle klanten.

Zodra geaccepteerd is de ESTA Travel Authorization voor twee jaar geldig! Vraag de ESTA nu online aan.

Als u direct vanuit https://esta.cbp.dhs.gov aanvraagt krijgt u de ESTA Travel Authorization thans kosteloos.
Alstublieft houdt er rekening mee dat wij uw niet kunnen helpen en ondersteunen als u kiest de aanvraag via die website te stellen.
#3 - 13-04-2010, 22:00 uur

houtsmaaa

En daar was hdeweert al.. Haha. Bedankt voor je antwoord! Maar krijg
ik geen problemen als ik hem nog een keer aanvraag?
Groeten ...
#4 - 13-04-2010, 22:26 uur

martinm

Ik heb
En daar was hdeweert al.. Haha. Bedankt voor je antwoord! Maar krijg
ik geen problemen als ik hem nog een keer aanvraag?
Groeten ...
Ik heb net vorige week een ESTA aanvraag gedaan voor mijn schoonmoeder, ik heb daarbij een aanvraagnummer gekregen die ik op de site weer kan invullen om de gegevens weer op te halen(ook als er eventuele wijzigingen zijn).

Heb jij geen aanvraagnummer waarmee je op de originele ESTA site kan inloggen en de gegevens kan checken ???

Martin
#5 - 14-04-2010, 00:31 uur
« Laatst bewerkt op: 14-04-2010, 00:36 uur door martinm »

houtsmaaa

Klopt Martin, ik heb ook een nummer gekregen en kan ook mijn gegevens op de betaalsite veranderen maar met het nummer kan ik niet inloggen op de echte site dus ben nu een beetje aan het twijfelen wat ik zal gaan doen...

#6 - 14-04-2010, 07:11 uur

cyclops8

Ik heb van de week mijn ESTA aanvraag ingediend.

Het "nummer" hiervan bestaat uit 16 tekens waarvan (bij mij in ieder geval wel) grotendeels letters.
wanneer ik dit, samen met mijn geboortedatum en paspoortnummer invul op de Esta-site dan kan ik mijn aanvraag gewoon weer inzien.

Als jij alleen cijfers hebt, weet ik niet of dit wel klopt
#7 - 14-04-2010, 11:09 uur

houtsmaaa

Dat klopt dus inderdaad niet. Net op een .gov site gelezen dat het in dit geval en als je je code kwijt bent verstandig is om opnieuw aanvraag te doen en dat de oude komt te vervallen. Ook stond er bij dat je je geld via de bank terug kunt laten storten omdat je hebt betaald voor een gratis service. We gaan het proberen...
#8 - 14-04-2010, 11:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15