Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bioscoop: Amerikaanse kinderen vertellen

Discussie gestart

anskie

Vanaf 8 september 2005 is de Nederlandse documentaire Echoes of War te zien in de bioscoop.
 In deze productie vertellen kinderen uit Sierra Leone, Afghanistan, Colombia en New York hun verhaal.
De Amerikaanse kinderen vertellen over de manier waarop zij hun vader hebben verloren, waar ze waren toen de vliegtuigen op 11 september in het WTC-gebouw stortten en over andere zaken waarbij angst, verdriet, hoop en dromen aan de orde komen.
Rondom deze film verschijnt ook een lespakket.
Bezoek deze film!
Als iemand mij kan helpen met de promotie van Echoes of War hoor ik het heel graag....
#1 - 08-07-2005, 17:49 uur

Johan

Anskie, mailmijop [email protected] met wat meer info. Wellicht kan ik je helpen met promotie!

Met groet

Johan
#2 - 10-07-2005, 09:40 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15