Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

California lifestyle

Discussie gestart

Philadelphia Men

Hoi,Ik verzamel artikelen uit California of die met California te maken hebben,zo heb ik inmiddels enkele Licenseplates uit California weten te bemachtigen,enkele shirts met California print,een westcoast choppers t-shirt uit Long Beach(deze om de reden dat ik ook een Custom fan ben).Ook ben ik nu aan mijn project bezig om een Vw Kever te restaureren in Cal look stijl(de California look).En inmiddels ben ik druk aan het onderhandelen om een uit Usa afkomstige Nirve chopper bike(model switchblade)aan mijn Custom collectie toe te voegen,deze worden vaak gesignaleerd op o.a. Venice beach,CA.Ik ben dus op zoek naar o.a.

*Caps,shirts,sweaters met california print,
*Shirts van auto & motorgarages en customshops,
*hollister kleding,
*Shirts van surfshops,
*Boeken,folders,
*Licenseplates,enz.

Ook zou ik graag in contact komen met inwoners van California.Tips/internetadressen e.d. zeer welkom.
#1 - 13-05-2005, 21:39 uur

schorp

ik woon al bijna 10 jaar in L.A. (ook in San Francisco gewoond)!
#2 - 13-05-2005, 22:28 uur

Wop

Hoi,Ik verzamel artikelen uit California of die met California te maken hebben,zo heb ik inmiddels enkele Licenseplates uit California weten te bemachtigen,enkele shirts met California print,een westcoast choppers t-shirt uit Long Beach(deze om de reden dat ik ook een Custom fan ben).Ook ben ik nu aan mijn project bezig om een Vw Kever te restaureren in Cal look stijl(de California look).En inmiddels ben ik druk aan het onderhandelen om een uit Usa afkomstige Nirve chopper bike(model switchblade)aan mijn Custom collectie toe te voegen,deze worden vaak gesignaleerd op o.a. Venice beach,CA.Ik ben dus op zoek naar o.a.

*Caps,shirts,sweaters met california print,
*Shirts van auto & motorgarages en customshops,
*hollister kleding,
*Shirts van surfshops,
*Boeken,folders,
*Licenseplates,enz.

Ook zou ik graag in contact komen met inwoners van California.Tips/internetadressen e.d. zeer welkom.

En je naam is Philadelphia men?  Ikke ni snap  :D ???
#3 - 16-05-2005, 17:57 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15