Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Courtesy Phone

Discussie gestart

Badal

 nlvlag

Wie helpt....?  Wij mijn vrouw en ik  vliegen per KLM van A'dam naar New York, daar aangekomen moeten wij overstappen naar een Delta Airline vliegtuig,
om verder te vliegen naar Miami Florida:  Nu zit ik met een vraag...wij moeten daar aangekomen met een hotel-bus verder reizen naar een hotel. Ik zou dan naar een Courtesy Phone moeten waarmee ik het hotel zou kunnen bellen...zij zullen mij dan doorgeven,waar de locatie is van de hotel shuttle.
Wat bedoelt men met  deze C.Phone? Wij zouden ook voor eigen rekening een taxi kunnen pakken naar hotel  Best Western Airport South in Fort Lauderdale  wat zal zo'n taxirit ons gaan kosten?
Dank bij voorbaat voor uw reacties.

gr hr J.Badal.
#1 - 07-03-2011, 02:40 uur
« Laatst bewerkt op: 07-03-2011, 08:24 uur door hdeweert »

Badal

Ja wij maken een cruise v.u.Fort Lauderdale in Miami i.v.m. ons 48 jr huwelijk. leuk toch?
#2 - 07-03-2011, 02:44 uur
« Laatst bewerkt op: 07-03-2011, 08:24 uur door hdeweert »

hdeweert

Hallo J.Badal.

Als er vragen zijn kijk dan op het forum naar een geschikte plaats om jouw vraag te stellen.
In het gedeelte waar je je voorstelt zul je niet veel antwoorden op jouw vraag ontvangen,
vandaar deze verplaatsing/afsplitsing.


Naar mijn weten is een Courtesy Phone een directe telefoon verbinding met het betreffende hotel. In de aankomst hal staat daarvoor een soort van
reclame zuil van waaruit je door op een knop te drukken contact kan krijgen met het betreffende hotel. Deze stuurt dan een shuttle om je op te halen.
Jullie hotel ligt niet in de buurt. De afstand van het vliegveld van Miami naar een hotel nabij het vliegveld van Ft Lauderdale  is ongeveer 40 km.
Alvast gefeliciteerd met jullie huwelijksdag, het word vast een feest.

Harm
#3 - 07-03-2011, 08:42 uur
« Laatst bewerkt op: 07-03-2011, 08:44 uur door hdeweert »

Badal

Hartelijk bedankt Harm voor jouw reactie en antwoord op mijn vraag. Ook thanks voor de felicitatie.
Ons werd gevraagd waar wij naar toe gingen ,en maakte dat dus bekend. Wij hopen er een fijne dag te hebben.
 Gr.Badal.
#4 - 07-03-2011, 15:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15