Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

De maanlandingen zijn een enorme hoax.

Discussie gestart

Ryndanangnysen

Natuurlijk zijn de maanlandingen nooit echt gebeurt! Zeker niet zoals ze ons voorgeschoteld hebben.

Ik begrijp dat het  voor veel mensen 'far out' is omdat men zo enorm geconditioneerd is, alles te geloven wat de 'regering' hun vertelt.

Natuurlijk zullen mensen dit in een  knee-jerk reflex afwijzen. Zonder enige vorm van onderzoek.

Ook schrok ik  toen ik het eerlijk ging bekijken.maar je kan na onderzoek niet langer volhouden dat het sprookje gegaan is zoals me ons heeft voorgehouden.

Men heeft ons gigantisch voorgelogen ( dat is wat de regering over het algemeen doet}

Natuurlijk zal dit veel mensen niet bevallen, maar don't shoot the messenger.

Onderstaande video staat vol met feiten die aantonen dat het officiele verhaal aan ik weet niet hoeveel kanten rammelt.



"


Hier de docu, helemaal gratsi! Veel kijkplezier!

#1 - 01-03-2015, 16:53 uur
« Laatst bewerkt op: 01-03-2015, 16:55 uur door Ryndanangnysen »

Ryndanangnysen

Was It Only a Paper Moon Apollo hoax James M Collier 1997

#2 - 01-03-2015, 16:55 uur

Pieter79

Natuurlijk zijn de maanlandingen nooit echt gebeurt! Zeker niet zoals ze ons voorgeschoteld hebben.
Ik begrijp dat het  voor veel mensen 'far out' is omdat men zo enorm geconditioneerd is, alles te geloven wat de 'regering' hun vertelt.
Natuurlijk zullen mensen dit in een  knee-jerk reflex afwijzen. Zonder enige vorm van onderzoek.
Ook schrok ik  toen ik het eerlijk ging bekijken.maar je kan na onderzoek niet langer volhouden dat het sprookje gegaan is zoals me ons heeft voorgehouden.
Men heeft ons gigantisch voorgelogen ( dat is wat de regering over het algemeen doet}
Natuurlijk zal dit veel mensen niet bevallen, maar don't shoot the messenger.
Onderstaande video staat vol met feiten die aantonen dat het officiele verhaal aan ik weet niet hoeveel kanten rammelt.

Werkelijk waar, jij weer met je rotzooi. Iemand die behoefte heeft aan deze garbage kan het zelf heel goed opzoeken en zich aanmelden op een forum met gelijkgestemden. Je zei ergens op een ander draadje dat je graag naar Amerika wilde emigreren, maar niet naar het huidige Amerika. Weet je wat, good luck with that.

Kun je eens uitleggen wat je wil bereiken met al deze onzin? Ik zal mijn 'knee-jerk reflex' achterwege laten; leg eens uit waar de maanstenen vandaan komen, of de retroreflectors die vanaf aarde te detecteren zijn, en al die andere feiten? Zijn de Mars landingen ook nep? De Russen hebben ook retroreflectors op de maan geplaatst, en was hun eerste mens in de ruimte niet ook allemaal opgezet? Is het ISS wel echt waar, of is dat ook een hoax? Waarom zijn er nooit mensen naar voren gestapt die zogenaamd de Twin-Towers vol met explosieven hebben geplaatst? Kun je grote gebeurtenissen uit het verleden opnoemen die niet vooropgezet zijn?

Typisch gevalletje van een Dunning–Kruger effect. Je komt niet bijzonder intelligent over als je mij vraagt.
#3 - 01-03-2015, 17:40 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Ryndanangnysen

Nee ik ben heel dom, wat maakt het uit?


Film al gekeken?



btw Reactie PRECIES zoals voorspeld met een Ad Hominemmetje hier en daar.




Waarom heb je hier toch zo'n enorme moeite mee?
#4 - 01-03-2015, 17:42 uur
« Laatst bewerkt op: 01-03-2015, 17:46 uur door Ryndanangnysen »

Ryndanangnysen

oh btw Maanstenen komen uit Alaska en de reflectoren zijn niet geplaatst door de astronauten.

ik zei toch eerst je research te doen? ;)
#5 - 01-03-2015, 17:56 uur
« Laatst bewerkt op: 01-03-2015, 17:58 uur door Ryndanangnysen »

Johan

Oké, we hebben getracht je zoveel als mogelijk aan vrijheden te geven, we zijn voor het recht op vrije meningsuiting hier en hebben daarnaast getracht je de ruimte te geven dit te uiten. Helaas, het lijkt erop dat je doelen toch zo waren als anderen eerder dachten.

Ik ben niet te beroerd om terug te komen op mijn eerdere beslissing om je deze ruimte te geven. Dat doe ik dan ook bij deze. Ik verzoek je vriendelijk het te laten bij wat er tot nu toe gepost is en geen nieuwe topics meer te starten met betrekking tot conspiracies, etc. etc.

Mocht je dit wel doen dan ben ik genoodzaakt je te bannen van het forum!

#6 - 01-03-2015, 18:05 uur

Ryndanangnysen

Oké, we hebben getracht je zoveel als mogelijk aan vrijheden te geven, we zijn voor het recht op vrije meningsuiting hier en hebben daarnaast getracht je de ruimte te geven dit te uiten. Helaas, het lijkt erop dat je doelen toch zo waren als anderen eerder dachten.

Ik ben niet te beroerd om terug te komen op mijn eerdere beslissing om je deze ruimte te geven. Dat doe ik dan ook bij deze. Ik verzoek je vriendelijk het te laten bij wat er tot nu toe gepost is en geen nieuwe topics meer te starten met betrekking tot conspiracies, etc. etc.

Mocht je dit wel doen dan ben ik genoodzaakt je te bannen van het forum!


akkoord. Als jij me duidelijk kunt uitleggen waarom?! Als ik had gepost hoe geweldig Obama was kon die natuutlijk blijven staan he?

Het is allemaal zo hypocriet als ik weet niet wat.
#7 - 01-03-2015, 18:07 uur

Johan

Ik kan je dat zeker uitleggen en zal dat ook bij deze doen!

Vanaf je allereerste posting heb ik je de ruimte gegeven om datgene te posten wat je wil posten. Ik sta daar nog steeds achter. Je begint echter het ene na het andere topic te starten met conspiracies. Ik denk dat je even moet indimmen. Maak er 1 onderwerp van of maak eerst het ene op een logische wijze af en begin daarna aan een nieuwe. Nu hebben je postings ook niet zoveel zin meer omdat ze meer weerstand dan zinvolle discussie opleveren. Dat gaat dus schade opleveren voor de groep.

Ik wil je dus nog steeds niet tegenhouden om je mening vrij te uiten maar wil wat rust terugbrengen op het forum en verwacht een iets zinvollere houding van je als het gaat om de wijze waarop je post en hoe je het brengt.
#8 - 01-03-2015, 18:12 uur

Johan

Bovendien poneer je meestal stellingen in plaats van een goede uitleg! Waardevolle discussie voorzie je van stellingen, uitleg, redenen en uitleg waarom je zo over bepaalde onderwerpen denkt. Mensen klikken niet zomaar op je filmpjes en links en daarmee behaal je dus ook niet je beoogd doel.

Als je op die manier je stellingen zou brengen zou het wellicht ook een interessante discussie opleveren zonder dat deze weerstanden oproept. Mocht jou werkelijke doel zijn mensen te laten inzien dat bepaalde zaken niet kloppen dan kan ik me niet voorstellen dat we op deze manier willen doorgaan en daarmee de doelen voorbij gaan die jij wil bereiken.
#9 - 01-03-2015, 18:16 uur
« Laatst bewerkt op: 01-03-2015, 18:18 uur door Johan »

Pieter79

oh btw Maanstenen komen uit Alaska en de reflectoren zijn niet geplaatst door de astronauten.

ik zei toch eerst je research te doen? ;)

Maanstenen:
Citaat
Analyses by scientists worldwide all agree that these rocks came from the Moon – no published accounts in peer-reviewed scientific journals exist that dispute this claim. The Apollo samples are easily distinguishable from both meteorites and Earth rocks in that they show a lack of hydrous alteration products, they show evidence of having undergone impact events on an airless body, and they have unique geochemical traits. Furthermore, most are more than 200 million years older than the oldest Earth rocks. The Moon rocks also share the same traits as Soviet samples.
http://science.nasa.gov/science-news/science-at-nasa/2001/ast23feb_2/

Waarom zouden reflectoren niet geplaatst kunnen zijn door astronauten? Heb je bewijs dat dat niet zo was? Waarom geloof je wel dat ze door 'robots' geplaatst zijn? Waarom zijn er een stuk of 6 maanlandingen met verschillende astronauten geweest, en met zelfs maanauto's die ze daar achtergelaten hebben, als alles een hoax was? Zou het dan niet gemakkelijker zijn geweest om na de eerste maanlanding te stoppen en het te laten voor wat het was? Is de eerste mens in de ruimte (Rusland) ook een hoax?
#10 - 01-03-2015, 18:29 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Pieter79

Sorry Johan, had je reactie nog niet gelezen voordat ik op 'Ryndanangnysen' reageerde.
Ik laat het er ook bij.
#11 - 01-03-2015, 18:33 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Johan

Sorry Johan, had je reactie nog niet gelezen voordat ik op 'Ryndanangnysen' reageerde.
Ik laat het er ook bij.

Dat maakt niet uit Pieter! Je mag reageren! En ook Ryndanangnysen mag reageren. Maar wel zinvol, concreet en met uitleg.

Dat is het enige wat een zinvolle discussie oplevert op dit moment.
#12 - 01-03-2015, 18:36 uur

Skydriver

De maanlandingen een hoax...en we zouden hier nog zinvol over kunnen discussiëren?? Really..
Ik ben benieuwd naar T.S. zijn visie op Roswell...
#13 - 01-03-2015, 19:25 uur
« Laatst bewerkt op: 01-03-2015, 19:48 uur door Skydriver »
The USA....What else?

Ryndanangnysen

Bovendien poneer je meestal stellingen in plaats van een goede uitleg! Waardevolle discussie voorzie je van stellingen, uitleg, redenen en uitleg waarom je zo over bepaalde onderwerpen denkt. Mensen klikken niet zomaar op je filmpjes en links en daarmee behaal je dus ook niet je beoogd doel.

Als je op die manier je stellingen zou brengen zou het wellicht ook een interessante discussie opleveren zonder dat deze weerstanden oproept. Mocht jou werkelijke doel zijn mensen te laten inzien dat bepaalde zaken niet kloppen dan kan ik me niet voorstellen dat we op deze manier willen doorgaan en daarmee de doelen voorbij gaan die jij wil bereiken.

Ok, welnu, netjes dat je me niet gebanned hebt en respect daarvoor en dat meen ik.

Ja, ik poneer stellingen EN ik ben bereid alles OF uit te leggen OF mensen een video laten zien o.i.d.
Hoe ik een en ander doe is mijn stijll, op sommige fora hebben mensen er geen enkel probleem mee en op anderen wel. So be it, dat is volgens mij een vorm van vrijheid.
Verder geef ik je gedeeltelijk gelijk. Een gedeelte ligt bij mij, maar een gedeelte zeker ook bij de andere bezoekers van dit forum, die me , voor miijn gevoel, het liefst willen neermaaien.

Persoonlijk vind ik dat een hele vreemde reactie. Alleen maar omdat iemand een totaal andere mening heeft?

Dat zegt mij iets over de angst die die mensen moeten hebben.
De waarheid hoeft namelijk nooit verdedigd te worden, die staat op zichzelf.
Waarom doen 'ze' dat dan niet?

Verder ben ik me, natuurlijk, bewust van de controversiele kant van de zaak (althans voor velen)
Daarom vind ik het belangrijk mede te dele dat ik achter alles wat ik hier schrijf en gescheven heb sta, Ik ben zeker geen spelletje aan het spelen.


Snap je dat de  negatieve reacties van je bezoekers ook gedeeltelijk oorzaak hiervan zijn?
Ik wordt nou niet  bepaald met respect ontvangen hier! Heb je daar ook even  bij stilgestaan?
Natuurlijk beinvloedt dat ook mijn manier van schrijven. Voel ik me welkom schrijf ik zeer uitgebreid
en duidelijk.

Toevallig het aantal Ad Hominems geteld nadat ik hier binnen ben gekomen?

Waar heb ik dat gedaan? Iemand persoonlijk aangevallen?


Dus ik vind zeker ook dat sommige van je forumleden eens in de spiegel moeten kijken,

Let wel, ik heb er geen moeite mee als men het niet met mij eens is. Dacht je dat ik daar nu nog niet aan gewend ben? Het doet me gewoon helemaal niks als mensen het niet met me eens zijn.

Maar nogmaals respect voor je reactie.

Ryndanangnysen
#14 - 01-03-2015, 20:21 uur

Ryndanangnysen


Waarom zouden reflectoren niet geplaatst kunnen zijn door astronauten? Heb je bewijs dat dat niet zo was? Waarom geloof je wel dat ze door 'robots' geplaatst zijn? Waarom zijn er een stuk of 6 maanlandingen met verschillende astronauten geweest, en met zelfs maanauto's die ze daar achtergelaten hebben, als alles een hoax was? Zou het dan niet gemakkelijker zijn geweest om na de eerste maanlanding te stoppen en het te laten voor wat het was? Is de eerste mens in de ruimte (Rusland) ook een hoax?

laten we eens rustig kijken nu:

Citaat
Waarom zouden reflectoren niet geplaatst kunnen zijn door astronauten

Ik heb niet gezegd dat ze het niet hadden kunnen plaatsen, ze ZIJN niet door de
astronauten geplaatst.


Citaat
Waarom geloof je wel dat ze door 'robots' geplaatst zijn?

aarom niet? Ik snap deze vraag even niet.Waar komt die vraag vandaan?


 
Citaat
Waarom zijn er een stuk of 6 maanlandingen met verschillende astronauten geweest, en met zelfs maanauto's die ze daar achtergelaten hebben, als alles een hoax was?

Ik zeg dus juist dat ze niet geweest ziin. dus er zijn ook geen maanauto's achtergelaten.


Citaat
Zou het dan niet gemakkelijker zijn geweest om na de eerste maanlanding te stoppen en het te laten voor wat het was?

Misschien. Feit blijft dat ze jaren gestopt zijn!

Citaat
Is de eerste mens in de ruimte (Rusland) ook een hoax?

Als je hier duidt op Gagarin -Dan is het antwoord 'ja' dat was ook een hoax.



Om het beter te begrijpen dien je te beseffen dat bijna alles wat ons voorgeschoteld wordt en werd
enorme hoaxen zijn. We leven in een zee van leugens.

Dat mensen dit soort dingen in een knee jerk reflex afwijzen is dat men , vaak onbewust' , zich zorgen maaakt dat als A gelogen is, hoe het dan zit met de rest. Een zogenaamd domino effect.
Als de maalanding een hoax is, wat dan met de rest?

Ook vinden mensen het vaak moeilijk te beseffen dat ze tientallen jaren zijn voorgelogen.


En verder zeg ik echt nooit dat je mij zomaar moet geloven, maar wijs wat ik schrijf ook niet zomaar af, maar doe onderzoek ernaar.

Van de mensen die me idioote, gek en dom vinden kan ik je zeggen dat er nog geen 1 onderzoek heeft gedaan naar wat ik geschreven heb,

#15 - 01-03-2015, 20:31 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15