Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Disney tickets

Discussie gestart

Freckles49

Ik vraag mij af of iemand wel eens Disney tickets gekocht hebben bij zo'n "winkeltje" langs bv de 192. Ieder jaar rijden wij voorbij die reclame bordjes waarop staat dat ze goedkope tickets hebben. Ik durf het niet aan dus vroeg ik mij af of er iemand is die dit gewoon wel doen.
#1 - 16-04-2010, 19:44 uur

martinm

Vaak hangt hier "Time sharing" aan vast, naar ik weet.

Martin
#2 - 16-04-2010, 19:57 uur

sjmehrer

Ik heb toevallig gisteren navraag gedaan hoe het in zijn werk gaat bij een van de vele verkooptentjes aan de W Irlo Bronson Memorial.

Het werkt alsvogt: zij kopen de kaartjes van toeristen. Ze vragen daarbij wanneer de kaartjes gekocht zijn, of ze met of zonder voucher gekocht zijn, wanneer ze voor het eerst en voor het laatst gebruikt zijn.
Aan de hand van de data rekenen zij uit wat de mogelijke inkoopwaarde en verkoopwaarde is van die kaartjes. Alles op goed vertrouwen.

Als zij die kaartjes gekocht hebben, poetsen ze de handtekeningen eraf en gaan ze de verkoop in.

Als je het mij vraagt: risky business.

Ook zijn er tentjes die je inderdaad lokken met goedkope kaartjes, maar dan zit je aan een time sharing verhaal van een halve dag vast. Je moet het er maar voor over hebben.
#3 - 17-04-2010, 06:50 uur
Op vakantie in Florida right now
Vorige vakanties: 2004, 2008, 2009

Wop

Ik vraag mij af of iemand wel eens Disney tickets gekocht hebben bij zo'n "winkeltje" langs bv de 192. Ieder jaar rijden wij voorbij die reclame bordjes waarop staat dat ze goedkope tickets hebben. Ik durf het niet aan dus vroeg ik mij af of er iemand is die dit gewoon wel doen.

Ik heb dat wel eens gedaan. We hadden zgn. Flextickets voor Seaworld & Universal voor 14 dagen. Die waren nog een week geldig en die hebben we toen "geruild" voor 2 2-daagse parkhoppers van Disney. ( Met bijbetaling van $20,-).   Ik durfde die gok wel aan, en heb er geen spijt van gehad, want de kaartjes waren gewoon geldig. Het gaat iid op goed vertrouwen. Maar mocht het een oplichtersbende zijn dan hebben ze waarschijnlijk ook geen bestaansrecht.  Ze staan en er jaren en in het andere geval was de boel mijninziens op opgedoekt.

En het blijft met die handel natuurlijk volgens mij ook "wat de gek er voor geeft"
#4 - 17-04-2010, 10:59 uur

leoni

wij willen ook naar Disney in Anaheim. Ik lees hier met regelmaat dat mensen dan een kaartje hebben voor meerdere dagen of voor meerdere parken. Maar je kunt toch ook wel een kaartje kopen voor één dag of is dat niet mogelijk?
#5 - 23-05-2010, 18:56 uur

Freckles49

wij willen ook naar Disney in Anaheim. Ik lees hier met regelmaat dat mensen dan een kaartje hebben voor meerdere dagen of voor meerdere parken. Maar je kunt toch ook wel een kaartje kopen voor één dag of is dat niet mogelijk?

Je kan gewoon een kaartje kopen voor 1 dag hoor.
#6 - 24-05-2010, 09:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15