Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

American Express

Discussie gestart

hanz

Kreeg onlangs een folder binnen van American Express Blue.  Kennelijk kun je daar ook mee betalen in de Us.
Maar heb ik eigenlijk wel iets aan zo'n kaart, heeft het meerwaarde, of kan ik toch het bestt met een creditkaart en bankpas aan de gang blijven. Wie heeft er ervaringen mee?
#1 - 15-08-2002, 13:16 uur

Ronald Verhoog

Hanz,
Volgens mij IS het een creditcard alleen dan met een faciliteit om online je rekening te beheren en een 'veilig' systeem om je betalingen mee te verrichten. Niets meer en niets minder. Ik blijf bij mijn Visa en Mastercard. Goedkoop en goed!

Ronald
#2 - 15-08-2002, 19:42 uur

pellemans

Je hebt volgens mij gelijk Ronald. De normale groene Amex kaart is een kaart die je maandelijks helemaal betaalt, terwijl de blue kaart juist een kaart is waar je alleen maar een bepaald minimum hoeft te betalen, zoals de VISA/MC credit cards. Een echte credit card dus.

-Peter
#3 - 22-08-2002, 15:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15