Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Dood Theo van Gogh door terroristen?

Discussie gestart

Chiefram

Nou, het gaat weer lekker vandaag in Nederland zeg!  :-\
Ik ga precies op tijd Nederland verlaten...
#16 - 10-11-2004, 16:17 uur

Wop

Nou, het gaat weer lekker vandaag in Nederland zeg!  :-\
Ik ga precies op tijd Nederland verlaten...


Mag ik mee ?  ??? :-[
#17 - 10-11-2004, 20:37 uur

Chiefram

Ja natuurlijk mag je mee!  ;) :D
#18 - 10-11-2004, 21:02 uur

gungor_aga

chiefram waar ga je naartoe? als het de VS kom ik mee :-).
#19 - 10-11-2004, 23:04 uur
If it's a crime to love my country, then let the whole world know, that i'm a motherfucking criminal...

Wop

Ja natuurlijk mag je mee!  ;) :D

Beloofd is beloofd?  ;D
#20 - 11-11-2004, 09:12 uur

Chiefram

Het is inderdaad de VS en iedereen mag van mij mee!  ;)
Moeten jullie wel zelf voor de DV Lottery zorgen, that's all!
#21 - 11-11-2004, 10:00 uur

gungor_aga

 :) waar ge je dan naartoe in de VS? en voor mij is het pas volgende zomer op vakantie en hopelijk  na 2-3 jaar voorgoed. ben ik weg uit dit land.
#22 - 11-11-2004, 15:26 uur
If it's a crime to love my country, then let the whole world know, that i'm a motherfucking criminal...

Chiefram

Ik ga eerst naar Chicago (tenminste, naar de noordelijk gelegen buitenwijken) omdat daar familie woont die zich in de eerste instantie over ons zullen gaan ontfermen, hahaha...

Maar hoop toch binnen 6 tot 12 maanden in het zuidwesten van Amerika te wonen, beetje richting the Old West.  ;)
#23 - 11-11-2004, 15:58 uur

Jez

Zuidwesten? Waar zit je aan te denken dan? Grappig, als wij winnen, gaan we naar Zuidwest, Lakewood CA om precies te zijn.
#24 - 11-11-2004, 19:15 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Het liefst woon ik in Tucson in Arizona, maar daar krijg ik mijn familie niet heen. Die vonden het daar iets te veel warm van het goede, hahaha...

Iets waar we allemaal ons wel thuis voelen is Fort Collins in Colorado, maar ach... Nevada, Utah, California, New Mexico enzo is wat mij betreft ook allemaal goed. Ook Texas zal geen straf zijn!

 :D
#25 - 11-11-2004, 22:42 uur

gungor_aga

chiefram is goed ik kom mee :-).  Maar ik verkies Cali dus je moet van mening veranderen :-).
#26 - 11-11-2004, 23:24 uur
If it's a crime to love my country, then let the whole world know, that i'm a motherfucking criminal...

heivalido

chiefram is goed ik kom mee :-).  Maar ik verkies Cali dus je moet van mening veranderen :-).

If it's a crime to love my country, then let the whole world know, that i'm a motherfucking criminal...  ??? ??? ??? ???

May I ask wich country this is??  ??? ::) :) :D
Just curious.
#27 - 12-11-2004, 23:02 uur
« Laatst bewerkt op: 12-11-2004, 23:02 uur door heivalido »

gungor_aga

euhm ik ben van turkse afkomst :-), woon in belgië. maar ben en voel me zekerrrrrrrrrrrrrrrrr geen belg dus het zal turkije zijn en amerika ook natuurlijk :).
#28 - 13-11-2004, 00:37 uur
If it's a crime to love my country, then let the whole world know, that i'm a motherfucking criminal...

heivalido

hahahahaha, ik zou me ook geen Belg voelen hahahahaha, Oh sorry voor alle Belgen op dit forum, Ik ben Tilburger en dus volgens de meeste Nederlanders ook een beetje Belg  ;D ;D ;D
hahahahhaha.

Heb je ook emigratie plannen Gungor_aga??? en doe je al mee aan de loterij???  :D
#29 - 13-11-2004, 00:42 uur

gungor_aga

heivaldo ja zeker ik wil emigreren naar de VS. doe momenteel niet mee aan de loterij wil volgende jaar zomer eerst daar op reis naartoe gaan en als het me bevalt ga ik zeker meedoen met de loterij.

ga jij ook emigreren?
#30 - 13-11-2004, 18:31 uur
If it's a crime to love my country, then let the whole world know, that i'm a motherfucking criminal...

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15