Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Dood Theo van Gogh door terroristen?

Discussie gestart

Chiefram

Toeval?

Theo is dood 911 dagen na Pim.
911 is de amerikaanse datum voor 11 september.
911 is ook het alarmnummer van amerika.

In nederland is dit 112.
De datum dat Theo is vermoord is 2 November.
In amerikaans 112.

Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn.
#1 - 03-11-2004, 17:24 uur

gungor_aga

dat is te ver gezocht denk ik, maar toch je weet nooit met die terroristen ;-)
#2 - 03-11-2004, 18:14 uur
If it's a crime to love my country, then let the whole world know, that i'm a motherfucking criminal...

Chiefram

Dat zal best, maar het is wel heel erg toevallig.

Nu denk ik ook niet dat terroristen 1 dode maken alszijnde een aanslag, dan zouden ze wel onze tunnels die onder water gaan opblazen ofzo.

Maar de getallen liegen er niet om.
#3 - 03-11-2004, 18:20 uur

heivalido

Wij hadden hier ook al het idee dat hier over nagedacht is.  :o Volgens mij kan het geen toeval zijn.
#4 - 03-11-2004, 19:17 uur

gungor_aga

gisteren zijn er er nog eens 8 mensen opgepakt. het heeft zeker met terrorisme te maken.
#5 - 04-11-2004, 13:37 uur
If it's a crime to love my country, then let the whole world know, that i'm a motherfucking criminal...

Chiefram

Dat wordt dan wel erg eng dan...

Wie is de volgende? Geert Wilders? Jij? Ik?  :-[
#6 - 04-11-2004, 17:21 uur

Chiefram

Ik had dus toch gelijk... Terroristen in Nederland...  >:(
#7 - 05-11-2004, 19:09 uur

Jez

Ja, en heb je gehoord wat ze daaraan willen doen? Extra geld (geeft niks, halen we bij de minima en de loonslaven) voor de AIVD en misschien wel zelfs een strengere wetgeving. Misschien wel.
#8 - 05-11-2004, 23:17 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Hmmm... Dan zal het wel weer bij 'misschien' blijven, inplaats van direkt harde maatregelen nemen. Er wordt alweer uren en uren over gediskuseerd, maar er gebeurd intussen nog steeds niets.

Nu is ineens iedereen in de ban van wat er gebeurd is. Oh, het is zo verschrikkelijk! Moet je over twee weken kijken hoe als een blad van een boom omdraaien en 'vergeten' zijn wat er hier gaande is. Over twee weken mag je geen kwaad woord meer spreken over het terrorisme of heilige oorlog in Nederland.

Dit is hetzelfde zoals wij twee maanden na 9-11 gingen denken... Eerst was alles zo erg en verschrikkelijk... Nu trappen we Amerika de grond in met hun akties.
#9 - 06-11-2004, 09:13 uur

Sbull

dit is altijd al zo geweest en zal nog lang zo blijven.
Zo gauw iets geld kost dan moeten we eerst maar even een paar jaar praten en onderzoeken of er wat tegen te doen is. tegen de tijd dat dat allemaal gebeurt is dan is het opeens niet meer nodig want er zijn dan weer ergere dingen die onderzocht moeten worden.
Het is nog steeds zo dat je altijd moet blijven oppassen hoe en wat je zegt anders wordt het uitgelegd als discriminatie ten opzichte van een bepaalde minderheids groepering.
Het is een gevoelig punt om hier over te praten.

Het blijkt wel dat je moet zorgen dat je niet te links denkt en ook niet te rechts, want beide kanten werken averechts op wat er moet gebeuren.

Ja we moeten harder op treden tegen deze uitwassen van de samenleving maar let op het moet ook geen vrijgeleide zijn om de regering cq politie etc te laten doen wat ze maar willen.

#10 - 06-11-2004, 14:23 uur

heivalido


maar let op het moet ook geen vrijgeleide zijn om de regering cq politie etc te laten doen wat ze maar willen.



Doet de regering en politie dat al niet dan. Daar lijkt het  de laatste jaren namelijk wel op  >:( ??? ::)
#11 - 06-11-2004, 21:30 uur
« Laatst bewerkt op: 06-11-2004, 21:30 uur door heivalido »

gungor_aga

ik heb ook nog gehoord dat de moordenaar van Van Gogh een kerncentrale in nederland wou oplazen maar dat het mislukt is dus stel u maar voor. over ter wereld in elke land heb je van die extreme mensen.
#12 - 08-11-2004, 17:13 uur
If it's a crime to love my country, then let the whole world know, that i'm a motherfucking criminal...

Chiefram

Het blijkt wel dat je moet zorgen dat je niet te links denkt en ook niet te rechts, want beide kanten werken averechts op wat er moet gebeuren.

Precies... we moeten dus maar gewoon op onze tenen blijven lopen en zeker niet voor je mening uitkomen, anders ben je dood voor je het zelf weet.

#13 - 08-11-2004, 19:29 uur

Chiefram

ik heb ook nog gehoord dat de moordenaar van Van Gogh een kerncentrale in nederland wou oplazen maar dat het mislukt is dus stel u maar voor. over ter wereld in elke land heb je van die extreme mensen.

Weet je wel wat de gevolgen zouden zijn als hij een kerncentrale zou hebben opgeblazen? De ramp zou niet overzien te zijn geweest!

Vandaag op het journaal zeiden ook een paar xxxxxxx (ik noem geen groep) dat het van ons (de Nederlanders) racisme was om een school (in Eindhoven) op te blazen! Wij hebben tenminste nog het fatsoen dit om 03:30 uur in de nacht te doen, zodat er geen onschuldige slachtoffertjes vallen. En ja, dan worden wij gelijk uitgemaakt voor van alles en nog wat.
#14 - 08-11-2004, 19:32 uur

gungor_aga

kijk ik zelf ben ook een moslim totaal geen extreme ofzo, en zoiets vind ik dat het niet kan dat ze iemand op straat op die manier vermoorden, noch vind ik dat wat er deze nacht gebeurd is dat zoiets kan, alles wat er nu gebeurd, is verkeerd, maar afkomen met racisme dit en dat is totaal zever. waar gaat de wereld toch naar toe...
#15 - 08-11-2004, 20:20 uur
If it's a crime to love my country, then let the whole world know, that i'm a motherfucking criminal...

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15