Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Een aantal vragen voor de mensen die regelmatig naar de USA gaan. Of daar wonen.

Discussie gestart

patspoel

Hallo. Ik ben hier al een tijdje op het forum maar moest een nieuw account aanmaken omdat er iets was met mijn emailadres ofzo.... Maakt niet uit verder.

Ik ga met kerst en oud en nieuw naar Florida met een oom, tante en nichtje.
Nu blijkt dat er iets fout is gegaan met het huren van een auto. Geen probleem want dat kan nu nog geregeld worden.
Nu is mijn vraag of jullie adviezen hebben wat betreft het huren van een auto.

1:
Kan ik dat beter daar doen of hier. Komen 1e kerstdag aan dus weet niet of dat open is dan.
Is het goedkoper om vooraf te regelen of juist daar?
Zijn er nog verhuurbedrijven die niet bekend zijn zoals Avis, Budget en Alamo?

2:
Wij gaan natuurlijk ook naar de pretparken enzo. En is er met oudjaarsavond nu een plek voor het 'beste' vuurwerk?
Geloof dat er bij Disney 2 parken open zijn ofzo? Misschien kunnen jullie wat anders aanraden?
Dat is natuurlijk heel belangrijk als je met oud en nieuw daar ben.

3:
Het winkelen.
We komen natuurlijk in de hoop dat we met een hoop spullen terugkomen die hier een stuk duurder zijn. Heb Orlando Outlet al gezien. Zijn er ook andere plaatsen die de moeite waard zijn om te kijken?

Wij hebben een hotel in Kissimee, dus das vlakbij alle parken.

Jullie mogen ook andere aanradertjes plaatsen hoor.

Alvast heel erg bedankt.
#1 - 05-12-2005, 14:02 uur
« Laatst bewerkt op: 05-12-2005, 15:52 uur door patspoel »

Jez

Hoi!


1:
Kan ik dat beter daar doen of hier.
Ik denk hier, omdat dat door de verzekeringen toch voordeliger is.

Citaat
Komen 1e kerstdag aan dus weet niet of dat open is dan.
Informeer dat even bij je reisburo, of check het op de site van de mij. waar je uiteindelijk gaat huren

Citaat
Zijn er nog verhuurbedrijven die niet bekend zijn zoals Avis, Budget en Alamo?
Dollar, Thrifty, Herz, Fox, National, Enterprise

Met je andere vragen kan ik je niet helpen...........

#2 - 05-12-2005, 16:02 uur
« Laatst bewerkt op: 05-12-2005, 16:05 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

patspoel

In ieder geval bedankt Jez. Ben gelijk weer volop aan het kijken overal haha
#3 - 05-12-2005, 16:16 uur

FreezeM

patspoel, stuur een mailtje naar Exit Reizen en Jan Doets en vraag hun om een prijsopgave voor de autohuur. Het is zeker prettig om dat vanuit Nederland te regelen. Zorg dat je goed verzekerd bent.

Ik ben nog nooit in Florida geweest dus je andere vragen kan ik je ook niet bij helpen.
#4 - 05-12-2005, 16:37 uur

hdeweert

Hallo Patspoel
De auto is het best in Nederland te huren i.v.m. verzekering. Een aanbeveling kan ik je niet doen, ieder heeft zoo zijn voorkeur. Wat het vuurwerk betreft. Het zal wel druk zijn en ook hier hebben de mensen hun voorkeuren. De beste plaatsen zijn zoms el ruim van te voren bezet. Elk vuurwerk in Orlando is een klein spektakel. Florida mall- Milenium mall  - Belz outlet  en Prime outlet zijn mall's waar je beslist leuk kan winkelen. En als je wil kan je dagt ik ook even bij tupperware langs die heeft daar zijn hoofdkantoor.
Harm
#5 - 05-12-2005, 17:28 uur

stinger

nou zal ik jullie wat vertellen,ik heb onze huurauto voor volgend jaar juni geboekt bij alamo.com,ik heb een chevy trailblazer voor 3 weken incl.cdw en extended liability,kosten 1439,- DOLLAR.nu heb ik ook op de website van alamo.nl gekeken en tot mijn verbazing zag ik dat ik daar dus meer moest betalen namelijk 1489,-EURO !!!Scheelt me bijna 300 DOLLAR!!

Dus het feit dat via de nederlandse website boeken voordeliger is,gaat niet altijd op.
#6 - 06-12-2005, 01:13 uur

Jez

Ehm, Stinger, ik denk dat je laatste bedrag lager zou moeten zijn...........
Ik heb via Sunnycars bij Alamo geboekt, maar ga niet kijken of dat duurder is. Daar zou ik namelijk enorm van balen!
Wij hebben trouwens ook de Trailblazer geboekt!
#7 - 06-12-2005, 01:34 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

FreezeM

De keren dat wij een auto gehuurd hebben in de VS hebben we dat altijd via Exit reizen gedaan. Hun prijs bleek telkens lager dan rechtstreeks bij Dollar boeken.
#8 - 06-12-2005, 08:54 uur

hdeweert

nou zal ik jullie wat vertellen,ik heb onze huurauto voor volgend jaar juni geboekt bij alamo.com,ik heb een chevy trailblazer voor 3 weken incl.cdw en extended liability,kosten 1439,- DOLLAR.nu heb ik ook op de website van alamo.nl gekeken en tot mijn verbazing zag ik dat ik daar dus meer moest betalen namelijk 1489,-EURO !!!Scheelt me bijna 300 DOLLAR!!

Dus het feit dat via de nederlandse website boeken voordeliger is,gaat niet altijd op.
€300 lijkt mij wat veel ik zie een verschil van €50.
Ben je de  Collision Damage Waiver Full ($20.99/Day) niet vergeten? Dat is nog eens €440 extra voor drie weken.
Harm
#9 - 06-12-2005, 17:53 uur

Frank S

nou zal ik jullie wat vertellen,ik heb onze huurauto voor volgend jaar juni geboekt bij alamo.com,ik heb een chevy trailblazer voor 3 weken incl.cdw en extended liability,kosten 1439,- DOLLAR.nu heb ik ook op de website van alamo.nl gekeken en tot mijn verbazing zag ik dat ik daar dus meer moest betalen namelijk 1489,-EURO !!!Scheelt me bijna 300 DOLLAR!!

Dus het feit dat via de nederlandse website boeken voordeliger is,gaat niet altijd op.

Wij hebben de Trailblazer geboekt op Alamo.nl, afhalen en brengen in Disney Dolphin, voor €322 per week (Alamo Gold, dus alle verzekeringen, extra chauffeurs en 1 tank benzine). Voor 3 weken is dat dus €966.
#10 - 07-12-2005, 10:32 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

stinger

nou ik heb nu een trailblazer bij alamo.com,voor 1439 dollar,ik heb cdw en ext.liability voor 3 weken ophalen en terugbrengen in Portland Oregon in juni 2006............en ik ben blij met de prijs.

weet je wat ook leuk is,moet je om de week ofzo even op de alamo website kijken en dan kan je zien dat de prijs elke keer verschillend is!!! ;D
#11 - 07-12-2005, 23:40 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15