Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Een kamer zoeken vanuit NL

Discussie gestart

XcIsIoN

Ik ga misschien naar Atlanta voor mijn stage en kom waarschijnlijk niet bij een universiteit te zitten. Dus ik zal zelf mijn kamer moeten gaan regelen. Waar kan betrouwbaar naar kamers zoeken. Ik heb geen zin om in 1 of ander krot uiteindelijk te komen.
Thanx voor de moeite
#1 - 23-08-2006, 19:20 uur

Chiefram

Je zou voor de aardigheid eens kunnen kijken op www.roommates.com

Het zou alleen wat gemakkelijker zijn als je daar ter plekker de omgeving kunt zien, zodat je weet in welke wijk je wel of niet wilt zitten. Het zou erg lullig zijn als het in een achterbuurt zou zijn waar je je totaal niet veilig voelt. Dat is het probleem namelijk als je vanuit Nederland opzoek gaat.

Toen wij een huis wilde kopen heb ik ook eerst op Internet gekeken. Zag een paar hele mooie huizen staan, maar de genomen foto's lieten je dus niet zien hoe de buren erbij lagen en in welke wijk het was. Maar het geeft je in iedergeval een idee van hoe of wat, die webslite.
#2 - 23-08-2006, 19:45 uur

XcIsIoN

Thanx voor je reactie,

Ja ik heb dit weekend weer wat nieuwe contacten gemaakt dus ik kan misschien iemand laten kijken wat voor een buurt het is.

Het gene wat voor mij belangrijk is:
Eigen slaapkamer
TV + Internet
Eventuele roommate

Rond 400-500 euro. En in de buurt van waar ik moet werken of in een buurt waar ik de bus etc kan nemen.
#3 - 28-08-2006, 10:19 uur

Chiefram

Lijkt me toe doen, ook voor dat geld.

Vaak (als het single family houses zijn) heb je nog een eigen badkamer ook. Daarnaast heeft elk huis in Amerika wel TV en Internet. Met name de TV is echt heilig hier, haha... :)

#4 - 28-08-2006, 18:49 uur

UStudy

Misschien heb je iets aan deze sites:

http://www.casaswap.com

http://ihousing.iagora.com/United_States

Succes!
#5 - 29-08-2006, 22:39 uur
Studeren in de VS? www.ustudy.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15