Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Een nieuwe tak mijn van bedrijf opgestart www.uship-it.com

Discussie gestart

ned in MO

Ik liep er al een tijdje mee rond om een nieuwe tak aan mijn bedrijf toe te voegen. :afro:
Al sinds 2008 run ik Mailbox International, een bedrijf dat buitenlanders helpt met de aankoop en/of verzending van goederen vanuit de USA naar de rest van de wereld. www.weship-it.com
Een goedlopende business maar ik kreeg steeds meer vragen of ik ook niet amerikanen zelf zou kunnen helpen.
Tuurlijk, waarom niet.  Ik heb dus een concept ontwikkeld waarin mensen/businesses in de USA direct van mijn dienst gebruik kunnen maken.
Doordat mijn bedrijf heel veel internationaal verzendt heb ik hele leuke kortingen bij DHL en Fedex.
Die kortingen speel ik door aan de klant hier in amerika. Het proces is heel eenvoudig
De klant geeft mij de maten en gewichten en verzendgegevens door. Ik stuur een email terug met alle papierwerk. De klant plakt die op de doos. Ik regel dat het opgehaald wordt en in een paar dagen is het afgeleverd aan de andere kant van de wereld. Supersimpel dus.
Een ideale oplossing dus voor mensen  en small businesses die af en toe wat te versturen hebben naar de andere kant van de oceaan.
#1 - 14-09-2011, 19:17 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Loek

Ik zou wel even checken of je dat wel mag van UPS en FedEx.  Ons bedrijf heeft namelijk ook zeer lage tarieven bij UPS, maar wij mogen die alleen delen met derden indien zij daar toestemming voor geven.  Op die manier kunnen wij overnight envelopes binnen de US aanbieden voor een sterk gereduceerde flat rate.  Dit mag iedereen van ons kopen, maar we mogen het alleen bij truck stops aanbieden.  Zie hier
#2 - 20-09-2011, 21:39 uur

ned in MO

Ja hoor, dat mag ik. Ik doe het namelijk niet op die manier.
Bij mij is het full service en het gaat op mijn account.
Third party shipping heet dat. Ik ben namelijk nog steeds degene die het allemaal regelt.
De manier waarop het bedrijf waar jij voor werkt is anders.
Zij verkopen in principe prepaid overnight enveloppen als ik het goed begrijp.
Ik krijg in principe de opdracht van een klant om het vervoer te regelen.
Hetzelfde als ik doe bij de weship-it.com website
Alleen is de klant dan niet afkomstig van buiten de usa maar in de usa zelf.
In de korte tijd dat ik het doe is het best al wel succesvol eigenlijk.
#3 - 21-09-2011, 04:39 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15