Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Eieren...

Discussie gestart

Dodge52

Wij hebben verschillende keren in supermarkten gekookte eieren gekocht, een doos met 4 of 6 gekookte eieren en keurig een zakje zout erbij. Heerlijk als tussendoortje of 's avonds op je kamer met iets te drinken er bij. Wat ons opviel was dat de eieren in de USA een hele mooie gele dooier hebben terwijl de gekookte eieren in Nederland meestal grijs zijn. Wat doen wij verkeerd met die eieren in Nederland of stoppen ze er in de USA zoveel zooi in dat ze alleen maar mooi lijken.
#1 - 26-08-2007, 02:31 uur
« Laatst bewerkt op: 27-08-2007, 10:07 uur door Johan »

Texas Jack

Hmm, dan gaat er iets niet goed want de eieren van Monique zijn altijd keurig geel van binnen. Misschien wat te lang gekookt? wink
#2 - 26-08-2007, 10:40 uur

Texas Jack

Ik heb het over de eieren die je normaal gesproken in bijv. een snackbar tegenkomt.
Ohhhhhhhhhhhhh, ja daar kom ik nooit. innocent
#3 - 26-08-2007, 13:58 uur

Anouk

Misschien dat die eieren in de snackbar enzo wat langer in de "open lucht" hebben gezeten? En dat die andere verser zijn..
#4 - 26-08-2007, 14:07 uur

PetraVS

Een grijze dooier gebeurt, als de eieren te lang door hebben gekookt (heb ik zelf weleens gedaan).  Kennelijk zijn die van die supermarkt precies goed gemaakt. 
#5 - 26-08-2007, 16:33 uur

Rebecca

Ik heb een vakantie baantje in de snackbar gehad en daar laten ze de eieren inderdaad te lang doorkoken. Als het druk is, laten ze de eieren staan totdat het wat rustiger is en dan worden ze dus grijs........
#6 - 27-08-2007, 20:45 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

Baia

Sorry dit moest me toch van het hart, ook al is het zo lang geleden dat hier gepost is.. :D

Ik heb nog nooit een grijze dooier gezien hoor. Enkel een grijze rand rond de dooier van een gekookt ei, maar vanbinnen is die dooer mooi oranje-geel hoor... >:D
#7 - 22-04-2008, 16:41 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15