Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Grootste huis VS te koop

Discussie gestart

Wop

WINDERMERE -  In Windermere, nabij Orlando, staat het grootste huis van Amerika te koop. De woning heeft 23 badkamers, dertien slaapkamers, tien keukens en drie zwembaden. Vraagprijs: 75 miljoen dollar (ruim zestig miljoen euro).

Het duurste huis wordt ook wel Versailles genoemd.

De megavilla, die staat in de buurt waar ook Tiger Woods zijn optrekje heeft, telt een woonoppervlak van maar liefst 8360 vierkante meter. Dat is bijna twee keer zo groot als het Witte Huis en 36 keer zo groot als een gemiddelde Amerikaanse woning. Alleen de ouderslaapkamer, met roterend bed onder een glazen plafond, is twee keer zo groot als een standaard huis.

Nadeel is wel dat 'Versailles' nog niet klaar is. Eigenaar David Siegel, een vastgoedhandelaar, heeft erg te lijden onder de financiële crisis en besloot geld te besparen door de bouw te stoppen. Hierdoor moet de hele afwerking nog plaatsvinden. Zo heeft de woning nog nergens binnenwanden, er ligt niets op de vloeren en ook de buitenwanden moeten nog worden afgewerkt.

Ook nog niet helemaal klaar zijn: een garage voor twintig auto's, drie zwembaden, een bowlingbaan, een overdekte rolschaatsbaan, een bioscoop, een gamehal, het fitnesscentrum, een honkbalveld en twee tennisbanen.

Het huis kan ook in afgebouwde staat worden gekocht, maar dan kost het 100 miljoen dollar. Daarmee is het eevn van de duurste woningen die te koop staan in Amerika.

#1 - 23-06-2010, 09:21 uur

Johan

nou das nog wel te doen om woon werk te forensen

 :D ;D
#2 - 23-06-2010, 13:21 uur

Chris RTA

HMMmm,

Ik kom net iets te kort.

Ik heb deze maand mijn tweede huis na 2,5 jaar te koop te hebben staan verkocht. Dus voorlopig ff geen huis meer erbij.
Ik sla deze keer over.

PC
#3 - 23-06-2010, 14:52 uur

Loek

Het staat op Realtor.com

Ik vind het er net uitzien of het nog niet helemaal af is.  En de list price hier is zelfs $100 miljoen...
#4 - 24-06-2010, 00:26 uur

Yessica


Ik vind het er net uitzien of het nog niet helemaal af is.  En de list price hier is zelfs $100 miljoen...

Het is ook niet af, het kost 75 miljoen in deze staat, 100 miljoen als je het in afgebouwde staat opgeleverd wil hebben.

Ik heb er even over gedacht, maar ik ga toch liever voor wat knussers.
#5 - 24-06-2010, 08:24 uur



Old Faithful

Het ideale huis voor mij  :P, ware het niet dat ik op zoek ben naar een huis met 22 badkamers i.p.v. de 23 die dit huis heeft  :'(.
Volgende keer beter  ^-^.
#6 - 24-06-2010, 12:14 uur
Groet,

Old Faithful

Hans B


#7 - 24-06-2010, 14:44 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

ned in MO

Het duurste huis staat in CA en van van Candy Spelling, vrouw van wijlen Aaron Spelling. Kost 150 miljoen
#8 - 24-06-2010, 17:37 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

djengo

iets te groot, we zijn maar met zijn tweetjes....
#9 - 01-08-2010, 22:57 uur

hollandranch

Is geen huis, maar gewoon een hotel en nog lelijk ook.
#10 - 02-08-2010, 00:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15