Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hoe doet Wassila Hachchi dat?

Discussie gestart

Yessica

Ik zit te lezen over de commotie die is ontstaan over Wassila Hachchi van D66, die plotsklaps uit de Tweede Kamer is vertrokken om voor Hilary Clinton tegaan werken. Ik geloof werkelijk niks van dat hele mens. Een arbeidscontract? Waarom zou Clinton iemand betalen terwijl er zoveel vrijwilligers zijn? En zelfs dan nog, ik weet dat arbeidscontracten niet altijd een ding zijn in de VS. En al krijgt ze een contract, dan nog vraag ik me af hoe zij zo snel een werkvergunning heeft kunnen regelen? Het kantoor van Clinton zegt van niks te weten en dat ze misschien als vrijwilliger aan de slag gaat. Ik vraag me af op basis van welk visum dan? Ik mag toch hopen dat ze het niet op haar toeristen'visum' doet.

Echt een raar verhaal.
#1 - 25-01-2016, 18:05 uur



jhbechthum

Yessica, is er een politicus of politica waarvan je 100% vertrouwd dat die alles volgens de regels doet? embarressed

Johan.
#2 - 25-01-2016, 20:47 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Yessica

nee, maar dit is wel een bijzonder grote glasharde leugen. En nog een dure ook.

En is dit geen grote glasharde leugen dan is het goed nieuws voor iedereen die graag wil  emigreren, vergeet de lottery, ga gewoon aan de slag voor Clinton, dan zijn je papieren zo geregeld.
#3 - 25-01-2016, 20:58 uur



Pieter79

Ik had ook zo mijn bedenkingen toen ik dat bericht las. Inderdaad, hoe kunnen zij 'zomaar' naar Amerika om te gaan werken? Ik weet het allemaal niet, maar ik denk dat we hier nog wel meer over horen...
#4 - 25-01-2016, 21:49 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Robert

Lekker op onze kosten met wachtgeld vrijwilligers werk doen, dat wil ik ook wel........is een veel gehoorde uitspraak en ook mijn gedachte.

Maar ja ik probeer niet te snel conclusies te trekken (ook al deed ik dat in voorgaande zin ;-) Misschien is ze wel ziek van die hondenbeet die ze nu aanvoert als een extra uitleg voor haar afwezigheid. Raaaaaaarrrr.

Wat ik wel heel apart vind en dat is een feit, is dat je als politicus blijkbaar zelf ontslag mag nemen en dan toch wachtgeld/uitkering krijgt. En in haar geval dus de volle 4 jaar lang met minimaal 70 % laatst verdiende loon. Als wij ontslag nemen dan mag je het uitzoeken. Nog Raaaaarrrrder ;-)
#5 - 26-01-2016, 14:45 uur

Skydriver

Kijk, dat men een visum nodig heeft om daar te gaan werken is bij ons (forumleden) wel genoegzaam bekend! Maar voor de gemiddelde Nederlander wellicht niet, vandaar dat men er ook geen vragen over stelt!
#6 - 26-01-2016, 17:22 uur
The USA....What else?

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15