Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

kok gezocht voor ons grill restaurant in New York City?

Discussie gestart

joopvanbeuren

Beste lezers,
Goedemorgen,mijn naam is Joop van Beuren en ik ben eigenaar van een middelgroot restaurant in de hartje New York.
Ik ben per direct op zoek naar een kok die zowel engels als Nederlands vloeiend spreek en begrijpt.
Ken jij een kok of kan je zelf een aardig potje koken reageer dan in dit forum.
Over de functie: Het restaurant heeft ongeveer 75 zitplaatsen binnen en 30 buiten. De werktijden zijn van Woe tot Zon. van 12:00 tot 23:00.
Goed salaris en kost en inwoning.
Meer informatie volgt later in dit forum.
Ook de naam van mijn restaurant maak ik later bekent aan echte kandidaten.
Voor alle vragen en opmerkingen kunt u terecht in dit forum kijk er erg naar uit.
Deze vacature zal over 2 weken verschijnen bij onze vrienden van kok gezocht, maar ik dacht ik probeer het eerst op deze manier.
Mijn reactie zal even op zich laten wachten vlieg morgen namelijk weer terug naar nyc.
Mvg Joop van Beuren.
#1 - 09-08-2010, 11:46 uur

Loek

Regel je ook een werkvisum voor eventuele geinteresseerden?
#2 - 10-08-2010, 00:36 uur

USofA

Duurt wel erg lang, die reactie.
Had nog zoiets van: Misschien even gezellig wat eten daar, maar zonder naam wordt het lastig ;)
#3 - 28-09-2010, 12:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15