Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel Brussel zonder parkeerkosten

Discussie gestart

Nici

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik ben op zoek naar mensen die een nacht in een hotel bij brussel airport hebben geslapen waarbij weinig of geen parkeerkosten in rekening worden gebracht (we gaan bijna 4 weken weg), maar waar wel een shuttle bij in zit. Je zit dat je soms een week (heel soms 15 dagen) gratis kunt parkeren, maar daarna wordt er al gauw €5 tot €15 per dag aan parkeerkosten gevraagd. Dat kan aardig oplopen!

groetjes, Nicoline
#1 - 05-02-2010, 12:37 uur

Harm-Jan

Hoi Nicoline,

Wij hebben in Brussel Crowne Plaza genomen met shuttle, heel dichtbij en parkeren zit er bij in voor 10 euro per vehicle per kamer in de 15 dagen dat wij er zijn.

Ze hebben bovendien een non-refundable aanbod op het moment, misschien heb je er iets aan als je hun site bekijkt, want ik zag ook nergens een betere optie.
Het is nog een 4 sterren ook!! ;)

Harm-Jan
#2 - 05-02-2010, 13:39 uur

emporionelis

Hoi Nicoline,

Wij zijn vorige jaar vanuit het Thon hotel vertrokken: [url=http://www.thonhotels.be/Offers/Park-Sleep--Fly/]http://www.thonhotels.be/Offers/Park-Sleep--Fly/[/url]
Kamer kost €89 en dan mag je 7 dagen "gratis" parkeren, na die 7 dagen is het €5 p/d bijbetalen.

Je bespreek de shuttle als je inchecked en bij terugkomst in Brussel moet je het hotel even bellen en 10min later staan ze bij de arrivals. welkom
Hotel was zeer schoon en netjes, treinstation is 10 min van het hotel (lopend) indien je in het centrum wil gaan eten :afro:

Wij hebben weer een kamer gereserveerd voor onze vakantie.

Succes verder ;)
#3 - 05-02-2010, 20:44 uur



Nici

Ik kan inderdaad hotels vinden waar je 1 of 2 weken gratis kunt parkeren, maar ik ben dus op zoek naar een hotel waar je vier weken gratis kan staan.
1 week gratis en vervolgens 3 weken €5 per dag is nog best een kostenpost.
#4 - 05-02-2010, 23:33 uur

babarage

ik heb vorig jaar alle hotels rondom brussels airport afgestruind op zoek naar lang gratis parkeren (3 weken) maar dat leverde maar weinig resultaat.  inderdaad overal 1 of 2 weken gratis en dan een bedrag per dag.  ik ben uiteindelijk uitgekomen bij het sheraton dat op de luchthaven ligt (ideaal je struikelt 's ochtends letterlijk zo de vertrekhal van het vliegveld in) en daar hadden we een park&fly geboekt waarbij we 3 weken konden parkeren en één nachtje slapen.  totale kosten rond de 200 euro staat mij bij. das de beste deal die ik vorig jaar kon vinden.

overigens, je kan ook nog kijken of de bus die vanuit nederland naar de airport rijdt voor jullie interessant is.
#5 - 07-02-2010, 16:52 uur

Nici

Bedankt voor jullie reacties.
Ik denk niet dat de bus een optie is (alhoewel ik niet weet over welke bus je het hebt). We vliegen om 10.45 en moeten denk ik 3 uur van te voren aanwezig zijn, dus of een bus zo vroeg rijdt vraag ik me af (we wonen in Zeeland).
Op zich wonen we dus maar 1.15 uur van het vliegveld en vliegen we op zaterdag (geen files ga ik vanuit), dus als er geen hotel is waar we voor niet te veel geld 4 weken kunnen parkeren, dan zou het nog een optie zijn om iemand te vragen ons af te zetten. Aan de andere kant vinden we het altijd een fijn gevoel dat we al in de buurt zijn van het vliegveld. De vakantie begint zo ook een dag eerder! En je hoeft niet zo vroeg uit je bed, het gaat tenslotte een hele lange dag worden naar San Francisco.

Als er nog andere mensen iets weten, dan zijn de tips zeer  welkom

Nicoline
#6 - 09-02-2010, 21:12 uur

Harm-Jan

Hoi Nici,

Wij gaan dus 15 dagen met 2 overnachtingen daar voor slechts 10 euro parkeergeld. Of je langer kunt of mag parkeren denk ik haast wel, maar dan zou je even contact met Crowne Plaza moeten opnemen, ze hebben een nummer voor info op hun site.

3 uur vantevoren inchecken is best vroeg voor je, ook al kom je uit Zeeland.

Groetn,


Harm-Jan
#7 - 09-02-2010, 21:18 uur

Nici

Ik heb even gebeld naar Crowne Plaza.
Langer parkeren mag en kan, maar dat kost €15 per dag (na die 15 dagen).
Aangezien de auto daar dan in totaal 27 dagen moet blijven staan, kost me dat boven de hotelkosten (van €125) nog eens (12 * €15 =) €180, das best veel geld...
Voor dat geld kun je bijna goedkoper op de luchthaven zelf parkeren denk ik.

Nicoline
#8 - 09-02-2010, 22:07 uur

Jez

We vliegen om 10.45 en moeten denk ik 3 uur van te voren aanwezig zijn, dus of een bus zo vroeg rijdt vraag ik me af (we wonen in Zeeland).

Niet als je thuis online kunt inchecken. Dan moet je 1 uur tevoren je bagage ingecheckt hebben. Als je alle vluchtdelen met dezelfde maatschappij vliegt, moet dat lukken. Zit er echter een andere mij tussen, dan lukt het niet.

Wij laten ons altijd afzetten (woon in Brabant en net zover vanaf Brussel als jij) en ophalen. Is vooral terug ideaal, want wij zijn dan altijd zo moe van de reis, dat ik er niet aan moet denken meteen zelf nog ruim een uur te moeten rijden. Bovendien vind ik het geen fijn idee als mijn auto ergens zolang op een parkeerplaats staat.
#9 - 09-02-2010, 23:13 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Harm-Jan

Het lijkt er inderdaad op dat je gezien de afstand tot Brussel het beste vanaf thuis kunt gaan dan Nicoline.

Voor ons ligt dat anders en wij gaan dan ook geen 4 weken, maar 15 dagen en dan kon het wel.

Succes in elk geval gewenst!
#10 - 10-02-2010, 08:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15