Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hulp met ID?!

Discussie gestart

foster

Heeft iemand hier ervaring met het fake van een ID??

ik ga over 2 weken naar Santa Barbara en ben nog 20 dus dat is geen drankje en geen uitgaan..

Weet iemand wat te doen?
Hoor het graag!! Alvast bedankt!

Sjors
#1 - 25-01-2004, 19:52 uur

Johan

Met alle respect denk ik dat jij met dit soort plannen beter uit Amerika weg kunt blijven. Je bezorgt jezelf een hoop ellende met iets dergelijks als er toevallig een controle is in een van de tenten waar jij naartoe gaat. In Amerika is men terecht niet zo gecharmeerd van dergelijke zaken. Ook de uitgaansgelegenheden kunnen forse problemen krijgen als er iemand in de zaak alcohol nuttigt zonder de toegestane leeftijd te hebben. Ook al bedonderd die persoon (jij in dit geval) bewust de zaak. Als je de waarden/normen en wetten van het gastland waar je naartoe gaat niet wenst te respecteren ga dan niet. En als je al niet zonder drank kunt dan heb je nog een veel groter probleem. Dus doe verstandig en ga dit soort gekke streken niet uithalen.

Johan
#2 - 25-01-2004, 21:44 uur

Chiefram

Klopt! Heb respekt voor de waarden en normen van dat land en zorg dat je daar geen gekke dingen doet die je verblijf daar kunnen beschadigen, want in Amerika is de politie niet zo boterzacht als in Nederland. Daar hebben ze nog echte politie!

En mocht je er al een hebben... ik zou het zeker NIET gebruiken daar, zo'n fake ID die overigens zo slecht van kwaliteit zijn, dat zelfs een klein kind kan zien dat dit een vals pasje is.

Je betaalt je scheel en als je heel veel geluk hebt, krijg je een zeer slecht en goedkoop ogend 'vodje' opgestuurd, maar bij 9 van de 10 fake ID aanbieders krijg je helemaal NIETS! Het is een grote beunhazerij in dat fake ID land...
#3 - 26-01-2004, 15:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15