Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

auto huren in Orlando, Florida

Discussie gestart

believer

Om een lang verhaal kort te maken, een aantal dagen geleden zijn al men betaalkaarten gestolen  :(

Ik heb natuurlijk alles laten blokeren en een nieuwe aangevraagt aangezien ik nu maandag naar Florida reis.
Maar de post was mijn brief met de actievatiecode kwijt, en ze kunnen me pas een nieuwe sturen maandag als ik al
op het vliegtuig zit.

Nu paspoort en zo heb ik nog maar is het mogelijk om de borg van de huurwagen anders te regelen?

Ik herinner me dat ik de vorige keer gewoon een copie van men visa heb laten maken.

Het gaat over het verhuurbedrijf Alamo

Alvast bedankt!

 
#1 - 20-08-2011, 15:37 uur

Old Faithful

Ik heb weleens gelezen dat iemand een cash bedrag als borg achterliet. Ik weet niet hoeveel dat was en of  dat altijd mogelijk is.

Ik wens je succes en een fijne reis.
#2 - 20-08-2011, 17:06 uur
Groet,

Old Faithful

Freddytex

Als het aanvaard word is het gewoonlijk 500 $ maar dit moet eerst aangevraagd worden
#3 - 21-08-2011, 11:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15