Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kipp site

Discussie gestart

EvertK

Van (nagenoeg) alle vakanties en tripjes die mijn vrouw en ik maken maken we wel een verslag(je). Op www.kippfamily.net kunnen jullie dus een aantal verslagen over (ondermeer) onze USA reizen vanaf 1996 vinden. Aangezien de site net weer vernieuwd is staan nog niet alle foto's in het fotoalbum maar in ieder geval wel van een aantal (o.a. de laatste reis).
#1 - 10-07-2006, 16:11 uur
Lees onze reisverhalen op www.kippfamily.net en laat je reacties achter!

PetraVS

Hoi Evert,

Grappig, dat je dat schrijft, ik heb net jullie laatste reisverslag gisteravond uitgelezen. Hartstikke leuk gedaan en delen heel herkenbaar!
#2 - 10-07-2006, 18:54 uur

Njit

Je webserver loopt steeds vast als ik door je site navigeer. Erg vreemd..

#3 - 10-07-2006, 21:12 uur

EvertK

Je webserver loopt steeds vast als ik door je site navigeer. Erg vreemd..

Zeg maar heel vreemd, want dit is de eerste keer (in een aantal jaar) dat ik dit hoor....  embarressed
#4 - 10-07-2006, 22:54 uur
Lees onze reisverhalen op www.kippfamily.net en laat je reacties achter!

vana

Hoi Kipp

Leuk om net op de valreep nog even je reisverslag van 2006 te lezen.
Over 10 dagen gaan wij op reis en bezoeken o.a.Yellowstone en de Black Hills.Ik heb er door jouw verslag nog meer zin in gekregen.

Marjon
#5 - 10-07-2006, 23:16 uur
REISVERSLAG 2004: http://wunnik.web-log.nl/
USA ZW

LIVE VERSLAG 2006: http://backtotheusa.web-log.nl/
USA Zuid en Midwest

REISVERSLAG 2008:
http://wunnik2008.web-log.nl

Canada en NW USA

PetraVS

Je webserver loopt steeds vast als ik door je site navigeer. Erg vreemd..

Zeg maar heel vreemd, want dit is de eerste keer (in een aantal jaar) dat ik dit hoor....  embarressed

Ik heb de hele site genavigeerd en 0,0 problemen gehad.  Dus misschien ligt het probleem bij Njit?
#6 - 11-07-2006, 01:18 uur

michelly

Als ik de de site open met Internet Explorer is er niets aan de hand. Met Mozilla Firefox lukt het ook niet. Misschien is dit het probleem?
Het is overigens wel een prachtige site. Ik ga me er zeker nog 'ns verder in verdiepen!

Groetjes Elly
#7 - 11-07-2006, 09:49 uur
onze website www.michelly.nl

EvertK

Als ik de de site open met Internet Explorer is er niets aan de hand. Met Mozilla Firefox lukt het ook niet. Misschien is dit het probleem?
Het is overigens wel een prachtige site. Ik ga me er zeker nog 'ns verder in verdiepen!

Groetjes Elly

Dank Elly. Ik zal thuis ook eens nalopen met Mozilla dan. Wie weet is dat inderdaad de veroorzaker.
#8 - 11-07-2006, 12:57 uur
Lees onze reisverhalen op www.kippfamily.net en laat je reacties achter!

EvertK

Ik heb de hele site genavigeerd en 0,0 problemen gehad.  Dus misschien ligt het probleem bij Njit?

Wellicht Petra. Bedankt voor de doorloping in ieder geval.  :)
#9 - 11-07-2006, 13:01 uur
Lees onze reisverhalen op www.kippfamily.net en laat je reacties achter!

EvertK

Leuk om net op de valreep nog even je reisverslag van 2006 te lezen.
Over 10 dagen gaan wij op reis en bezoeken o.a.Yellowstone en de Black Hills.Ik heb er door jouw verslag nog meer zin in gekregen.

Kan ik me voorstellen. Ik zou ook zo weer willen  ;D
#10 - 11-07-2006, 13:04 uur
Lees onze reisverhalen op www.kippfamily.net en laat je reacties achter!

michelly

Nu zit ik aan een andere computer en lukt het wel met Mozilla Firefox.  ???

Elly
#11 - 11-07-2006, 13:21 uur
onze website www.michelly.nl

EvertK

Nu zit ik aan een andere computer en lukt het wel met Mozilla Firefox.  ???

Ik heb inmiddels Firefox geladen en het probleem herkend. Ligt inderdaad aan de browser. ???

 Ik zal zien wat ik er aan kan doen. Bedankt voor de meldingen in ieder geval!  8)
#12 - 11-07-2006, 13:29 uur
Lees onze reisverhalen op www.kippfamily.net en laat je reacties achter!

Lena

Leuke site ! En leuk dat jullie na zolang samengewoond te hebben, de grote stap hebben gezet! Proficiat alsnog!
#13 - 14-07-2006, 12:41 uur



EvertK

Leuke site ! En leuk dat jullie na zolang samengewoond te hebben, de grote stap hebben gezet! Proficiat alsnog!

Dank! Ja, we moesten wel trouwen he anders zouden we immers niet zo'n mooie huwelijksreis kunnen maken  ;D
#14 - 14-07-2006, 13:19 uur
Lees onze reisverhalen op www.kippfamily.net en laat je reacties achter!

EvertK

Ik heb inmiddels Firefox geladen en het probleem herkend. Ligt inderdaad aan de browser. ???

Het probleem is inmiddels bekend en treedt dus alleen met andere browsers dan IE op. Ik moet een nieuwe versie van het script gaan gebruiken maar om e.o.a. reden lukt het me (nog) niet om daarmee het probleem te verhelpen. Komt in ieder geval wel goed dus.
#15 - 14-07-2006, 13:20 uur
Lees onze reisverhalen op www.kippfamily.net en laat je reacties achter!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15