Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

kofferruimte dodge durango

Discussie gestart

mjh

hoi iedereen,

dit is de eerste keer dat we een auto huren in de usa .mijn vraagje is eigenlijk ;hoveel reis tassen kunnen we meepakken +een koelbox?
we reizen met 3personen.daarvoor namen we steeds een camper(daarin is ruimte zat).
nog een vraagje wie heeft ervaring met sunny cars ?

groetjes mjh
#1 - 26-04-2010, 10:21 uur

Frasi

Hoi, welkom op het forum!!

De aanduiding (pictogram) die je op de website van de verhuurder ziet, is vaak een goede indicatie.
Overigens: het is zeker niet gegarandeerd dat je ook een Dodge Durange krijgt. je huurt een auto uit een bepaalde categorie. Wat er beschikbaar is op het moment dat jij je aan de balie meldt, bepaald welke auto je krijgt (of je mag in de garage uitzoeken).
Volgens de website van Dodge komt de Durango niet meer voor in het 2010 programma. Redelijke kans dus dat deze al niet meer in de verhuur zit (of je hebt een oudje te pakken).
#2 - 26-04-2010, 22:07 uur

Jez

Ik weet van Sunny Cars dat ze niet de goedkoopste zijn.............
#3 - 26-04-2010, 23:29 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

mjh

hoi frazi,hoi jez,

als we maar geen oude rammelbak meekrijgen die om de paar miles stilvalt ,ben ik al tevreden.
we zullen met sunny cars voortmoeten,we hebben al geboekt.

groetjes mjh
#4 - 27-04-2010, 16:02 uur

Frasi

Weet je bij welke verhuurder je hebt geboekt? Waarschijnlijk is het Alamo.
Prima verhuurder met goede auto's (geen oude vrakken).
Op hun website staat inderdaad nog de Dodge Durango als Full size SUV.
Maar je kan even googlen op "full size SUV Dollar" voor wat indicaties.
Het zal in ieder geval een flink slagschip zijn waar je met gemak 3 koffers/tassen én een koelbox in kwijt kunt.
#5 - 27-04-2010, 22:40 uur

Mississippi

Over een Durango gesproken... Ik zag juist dat Fisherman er 1 heeft gekocht  :D

http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,7996.msg102566.html#msg102566

#6 - 29-04-2010, 16:19 uur

Tet14

Als je de bagage voor 3 personen niet in de kofferruimte van een Durango krijgt doe je iets verkeerd.
#7 - 05-05-2010, 18:40 uur

Ebelix

De koelbox zou ik altijd bij de hand houden op de achterbank.
#8 - 06-05-2010, 12:15 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Tet14

En leg het ijs op de inhoud van de koelbox, niet de inhoud op het ijs. De auto is trouwens groot genoeg om de koelbox op de vloer tussen de achterbank en de voorstoel te zetten. Koelt-ie ook nog beter.....
#9 - 06-05-2010, 12:53 uur

ned in MO

Met drie man in een durango echoed het daarbinnen door alle lege ruimte die je nog over hebt. ;D
#10 - 07-05-2010, 23:09 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

mjh

dank voor jullie reacties,
kvoel me al een stuk geruster,ik zou al willen gaan inpakken maar 'tis nog 8weken te vroeg!

groetjes aan iedereen
#11 - 08-05-2010, 20:04 uur

ronald-s

Met drie man in een durango echoed het daarbinnen door alle lege ruimte die je nog over hebt. ;D

Ik heb een auto in die klasse voor 2 personen geboekt (vanaf 13 juni) :D binnen en buiten genoeg ruimte haha
#12 - 06-06-2010, 20:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15