Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kortingen, pasjes, miles, lidmaatschappen: welke zijn de moeite?

Discussie gestart

Jez

Aha thanx for the info, dat wist ik dus helemaal niet.
Dus ook al trakteer ik de hele familie op een ticket USA op mijn kosten, helaas geen mileages.

Nope. Maar ik denk dat je familie je wel erg dankbaar zal zijn  ;D
#31 - 15-10-2012, 23:21 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dirc

;)
#32 - 16-10-2012, 09:17 uur

Dirc

Nog een leuke:

Wij zijn net getrouwd, en dus andere naam voor mijn vrouw dan op het ticket ^^
#33 - 16-10-2012, 09:19 uur

mo.nique

Shoot... ik moest ook nog steeds mijn miles bijschrijven en heb het net geprobeerd...  :'( niet gelukt dus want ik krijg deze melding:

Mileage can only be requested for flights flown within the previous 6 months. This ticket was flown more than six months ago and is no longer eligible for credit.

#34 - 16-10-2012, 09:51 uur
grtx. Monique
______________________________________________
maandag 19-3-2012 vlogen we voor het eerst naar the USA, 19-3-2013 gingen we voor de 2e keer en 17-3-2014 gaan we weer!!!

Dirc

Zo inmiddels lid van
-Mileage plus
-Best Western
-Wyndham
-Choice hotels

Waarbij alles gekoppeld is aan mijn Mileage Plus behalve Choice Hotels, want daar kon ik het niet vinden.
#35 - 16-10-2012, 09:54 uur

Dirc

Heldere uitleg:

Citaat
Dear Mr. Van Den Muijsenberg:
 
Thank you for contacting us again.
 
We show that your MileagePlus enrollment date is September 10, 2012.
 
As stated earlier, you may receive mileage credit for flight activity on United, United Express, Copa, and Copa Colombia between 31 days and six months prior to enrollment in the MileagePlus program for a $25 USD service fee.
 
Further, Please know thatt he MileagePlus Program is maintained for the benefit and participation of individual members only and each member may maintain only one account.  We do not offer family or joint accounts. 
 
Miles are earned by the person who completes the travel, regardless of who purchased the ticket. You cannot earn miles for a ticket that you purchased for someone else.
 
Regards,
 
xxxxx
MileagePlus
#36 - 16-10-2012, 10:29 uur

Bakvet

Waarbij alles gekoppeld is aan mijn Mileage Plus behalve Choice Hotels, want daar kon ik het niet vinden.
www.choicehotels.com > sign in > Hi Dirc, you have 10.000.000 points. > View/Edit Profile > Loyalty Program Membership > United Mileage Plus > ABC12345 invullen > Submit
#37 - 16-10-2012, 21:08 uur

Jez

Nog een leuke:

Wij zijn net getrouwd, en dus andere naam voor mijn vrouw dan op het ticket ^^

Nee hoor, ze heeft nog steeds haar meisjesnaam..... Voor de (Nederlandse) wet houdt ze haar meisjesnaam, maar is ze nu "echtgenote van". Als ze nu een ander paspoort zou moeten, komt daar nog steeds haar meisjesnaam in te staan, met de toevoeging "echtgenote van". Ik boek daarom altijd op mijn meisjesnaam, want dat staat in mijn paspoort. Op mijn Mileage-account staat nu Mrs "voornaam" "meisjesnaam" "naam echtgenoot". Zo komt de naam op mijn tickets altijd overeen met de naam bij mijn Mileage-account.

Waarbij alles gekoppeld is aan mijn Mileage Plus behalve Choice Hotels, want daar kon ik het niet vinden.

Die moet ook lukken. Als je inlogt, kom je op de pagina met je accountgegevens en kun je doorklikken naar "My preferences". Helemaal onderaan kun je bij "Loyalty Program Membership" invullen waar je punten naartoe moeten. Mocht het nog niet lukken, stuur me dan even een pb met je mailadres, dan stuur ik je wat schermprints.
#38 - 16-10-2012, 21:10 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dirc

Found!
#39 - 16-10-2012, 21:11 uur

Yessica

Heldere uitleg:

Citaat
Dear Mr. Van Den Muijsenberg:
 
Thank you for contacting us again.
 
We show that your MileagePlus enrollment date is September 10, 2012.
 
As stated earlier, you may receive mileage credit for flight activity on United, United Express, Copa, and Copa Colombia between 31 days and six months prior to enrollment in the MileagePlus program for a $25 USD service fee.
 
Further, Please know thatt he MileagePlus Program is maintained for the benefit and participation of individual members only and each member may maintain only one account.  We do not offer family or joint accounts. 
 
Miles are earned by the person who completes the travel, regardless of who purchased the ticket. You cannot earn miles for a ticket that you purchased for someone else.
 
Regards,
 
xxxxx
MileagePlus

Niet echt professioneel van UA, om af te sluiten met kusjes  ;D
#40 - 18-10-2012, 06:04 uur



Dirc

Het gaf mij wel een soort gevoel van 'klantbinding'  ;)
#41 - 18-10-2012, 10:08 uur

Jez

Oh, Dirc, ik ben trouwens benieuwd of je nog een fysiek pasje krijgt? Onze nieuwe passen (met nieuw nummer, ivm samengaan met Continental) moest ik namelijk zelf even printen...
#42 - 18-10-2012, 21:23 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dirc

Ik neem aan dat het om de nummers gaat, niet de pasjes?
Die heb ik natuurlijk gewoon genoteerd.
#43 - 19-10-2012, 17:28 uur

Dirc

Ik kom vaak ook het volgende tegen:

AAA, CAA, and ARC Europe Rates. bijvoorbeeld als ik bij Best Western boek.
Wanneer kies ik deze, aangezien ik wel lid ben van BW zelf maar deze niet zover ik weet  ;D
#44 - 07-12-2012, 12:55 uur

Cees A

AAA ook wel "Triple A" genoemd = American Automobile Association.  CAA = Canadian Automobile Association.
ARC is de koepel van Europese autoclubs. De ANWB valt hieronder.
Je kunt je ANWB lidmaatschap gebruiken om bij hotels, attractieparken e.d. "Triple A" korting te krijgen. (korting = 10%)
Bij hotelboekingen via de sites van ketenhotels wordt vaak om de 3 cijferige clubcode gevraagd. 
De ANWB clubcode is 329 en staat rechtsboven achterop je lidmaatschapskaart.
#45 - 07-12-2012, 13:46 uur
« Laatst bewerkt op: 07-12-2012, 13:50 uur door Cees A »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15