Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Landkaart Verenigde Staten

Discussie gestart

Joey

Hallo,

Ik ben op zoek naar een landkaart van de Verenigde Staten van ongeveer 1 meter bij 1,40 meter om aan de muur te hangen. Ik heb de plaatselijke boekenwinkels allemaal al gehad en daar hebben ze hem niet. Nu vraag ik me dus af bij welke winkelketen of andere winkel ik wel zo'n landkaart kan krijgen.

Het mag ook een winkel zijn die bestellingen via Internet doet.

Alvast bedankt,

Joey
#1 - 06-02-2003, 22:07 uur

markro

Howdy Joey,

je zou eens bij de ANWB kunnen kijken, want daar hebben ze zowel kaarten van de gehele USA als van de afzonderlijke delen.
En misschien kunnen ze daar anders wel bestellen wat je hebben wilt.

Succes, Marco.
#2 - 07-02-2003, 07:56 uur
reisverslagen en foto's van onze reizen http://www.dutchmarco.com

Ronald Verhoog

Joey,
Kijk eens bij www.randmcnally.com. Daar heb ik hele mooie kaarten voor aan de muur gekocht. Ze zijn op wens geplastificeerd. Ik heb ze in Amerika gekocht, maar ze sturen het zo naar je op. Het zijn echt kwaliteitskaarten.

Succes,

Ronald
#3 - 07-02-2003, 19:53 uur

Joey

Ik heb op de site www.landkaarten.nl een geschikte kaart gevonden en ga hem binnenkort bestellen denk ik.

Eindelijk heb ik er eentje gevonden.

Nog bedankt voor de moeite.
#4 - 09-02-2003, 21:06 uur

margo24

Hoi

In de kalverstraat, amsterdam (aan het einde) bij de engelse bookstore verkopen ze landkaarten van amerika en de wereld (1 meter bij 1.43 meter) voor €5,99.
Wij hebben er gelijk eentje meegenomen!

groetjes Margo
#5 - 15-02-2003, 18:47 uur

Joey

Amsterdam ligt zo'n twee uur rijden van mijn huis af dus dat is ietsje te ver.

Maar bedankt voor de reply.
#6 - 20-02-2003, 20:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15