Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Materiaal overname

Discussie gestart

Big_mo

Om even mijn post van Facebook over te nemen:
Voor wie zijn / haar reis in Chicago eindigt en spullen heeft die gebruikt kunnen worden voor andere vakantie gangers, zou ik mij graag beschikbaar willen stellen om als afgifte punt / ophaal punt voor kampeer spullen.
Stoeltjes, coolers, bear sprays ga zo maar door. Ik zit letterlijk 10 minuten van O'Hare vandaan dus als je met spullen zit die een ander wellicht kan her gebruiken!

Wat wil ik met dit topic bereiken

Met dit topic zou ik graag een doorgeef topic willen beginnen. Vele mensen hebben redelijk wat spullen over na de vakantie ergens bij een Good will of dergelijk belanden. Waarom niet aan iemand doorgeven die na jullie op vakantie komt! Bear Spray is een aantal jaar goed, waarom niet doorgeven aan de volgende vakantie ganger!

Wat heb je beschikbaar:
Wanneer is het beschikbaar:
Waar is het beschikbaar:

Neem contact met elkaar op via PM en laat wel even een berichtje achter als je spullen zijn overgenomen of nog beschikbaar zijn (of niet)

Houd het netjes!
#1 - 28-02-2017, 20:21 uur
« Laatst bewerkt op: 28-02-2017, 20:34 uur door Big_mo »

Dirc

Kan dus eventueel ook voor wat je zoekt?
In mijn geval:

Gezocht
Wat heb je beschikbaar: Autostoeltje voor kind van 1 jr (rear facing i.v.m. wet calfornië)
Wanneer is het beschikbaar: 2 mei 2017
Waar is het beschikbaar: San Diego (Airport)

Aangeboden
Wat heb je beschikbaar: Autostoeltje voor kind van 1 jr (rear facing i.v.m. wet calfornië)
Wanneer is het beschikbaar: 29 mei 2017
Waar is het beschikbaar: Phoenix (Airport)

#2 - 28-02-2017, 21:46 uur

Big_mo

Mits het beschikbaar is, waarom niet!
#3 - 28-02-2017, 22:15 uur

Big_mo

Ik heb vier kleine foam coolertjes waar je zes flesjes water in kwijt kan. Af te halen in Des Plaines.
#4 - 12-03-2017, 21:11 uur

Dirc

Ah Chicago zie ik nu.
#5 - 12-03-2017, 21:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15