Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

nachtleven in de states

Discussie gestart

thornberrys

Hoii,

Denk niet dat er hier op dit forum al een tread over gestart is.Maar ik zou eens graag willen weten hoe het nachtleven er in de states uitziet,ik bedoel hier mee,dancings,cafes,nachtclubs  enzovoort.Is dit ong dezelfde mentaliteit als in Nederland of Belgie,of moet ik me dit anders voorstellen.

Groeten :)
#1 - 21-02-2005, 12:01 uur

Mississippi

Dat is, met name op het platteland, voor jongeren een probleem.
Er is daar bijna geen nachtleven voor hun (geen disco e.d.) zoals in NL.
Zolang je onder de 21 jaar bent mag je niet in gelegenheden komen waar drank is.
Wat jongeren dan wel doen is met hun auto rondrijden op bepaalde plekken in het dorp/stadje (rondrij-jongeren).

#2 - 21-02-2005, 19:32 uur

Chiefram

Precies!

Mijn zoon is dan net 21 geworden, maar er is hier helemaal niets waarheen hij kan gaan, tenzij hij helemaal naar Chicago zelf (de stad) zou willen gaan rijden. Daar is wel wat te doen...
#3 - 21-02-2005, 21:32 uur

schorpioenvrouw

En als je uitgaat, vergeet vooral je ID niet.
Al zie je er duidelijk boven de 21 uit, toch moet je je legitimeren :-\.
#4 - 21-02-2005, 22:33 uur

Wop

Iemand tips voor onze laatste avond in Miami, voordat we weer naar huis vertrekken?
We gaan een baseball wedstrijd van de Marlins bekijken en willen daarna nog een pilsje happen met eventueel wat entertainment. Wil dicht bij ons motel natuurlijk  ;D Maar die moeten we nog boeken.. 8)
#5 - 12-03-2005, 11:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15