Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Navigatiesysteem huren of kopen?? USA west

Discussie gestart

nieuwkomer

Een navigatiesysteem huren kost 280,- bij holiday cars. Dit vind ik duur. Is kopen niet beter en goedkoper???
#1 - 06-04-2009, 23:20 uur

Jez

Ik ben zelf geen voorstander van navigatie, omdat het zo leuk is om zelf een mooie route uit te stippelen en omdat kaartlezen in Amerika en de weg vinden zó makkelijk is. Niet te vergelijken met Nederland. Een goede wegenkaart kost je $20,-.

But that's just my 2 cents............
#2 - 06-04-2009, 23:26 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jerbia

Wij hebben in 2007 een TT One gekocht in de USA, ze zijn nu voor rond de $100 te koop. Een navigatiesysteem is inderdaad niet nodig maar wij vinden het wel erg makkelijk. Je kunt tijdens de rit zien hoeveel km je nog moet rijden tot het volgende punt en hoeveel tijd dat ongeveer kost. Ik maak mbv het programmaatje Tyre de route per dag, geef alle waypoints aan en zet die dan vervolgens over naar de TT. Je stippelt dus zelf vantevoren helemaal de route uit precies zoals jij wil.

Voor het 'grote overzicht' heb ik overigens ook altijd een kaart op mijn schoot liggen  ;)
#3 - 06-04-2009, 23:38 uur

Juulina

Kan je ook niet gewoon die van jezelf meenemen? En dan een kaartje van de USA erin laten zetten?
#4 - 08-04-2009, 15:54 uur

jerbia

Als je er al een hebt, is dat natuurlijk de beste oplossing.
#5 - 08-04-2009, 15:57 uur

sandrochka

Wij hebben inderdaad ook gewoon onze eigen Tomtom mee genomen en daar een Amerika kaart voor gedownload.
Ik vond wel dat hij anders werkte dan hier. En we zijn 1 keer een ravijn in gestuurd....
Maar verder werkte hij prima!
#6 - 10-04-2009, 10:42 uur
2014: Noordoost USA: http://northeastusa2014.blogspot.nl/

2012: Midwest USA 2010: Canada en north-west USA 2008: West USA

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15