Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nederlanders in Baltimore

Discussie gestart

Eisuke

Hoi Allemaal,

Ik ben Amerikaans en ik heb net verhuisd naar Baltimore na mijne 6+ jaar verblijf in Amsterdam. Ik mis de Nederlandse taal heel veel en ik wil het hier oefenen omdat misschien in de toekomst er is een mogeljikheid dat ik naar Nederland verhuizen.

Als jij praat Nederlands en woon in de omgeving in Baltimore kun jij mij laten weten via email?
[email protected]

met vriendelijke groeten,

Eisuke
#1 - 09-11-2005, 04:42 uur

Jez

Hoi Eisuke,

Naar welke Baltimore ben je verhuisd?

Mocht je ons trouwens meer willen vertellen, ik denk dat de meesten van ons heel nieuwsgierig zijn hoe je in Nederland terecht bent gekomen, waarom je terug bent gegaan naar Amerika én waarom je later weer naar Nederland denkt te verhuizen. Ik in elk geval wèl!

Groetjes, Jez
#2 - 09-11-2005, 11:27 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15