Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nellis AFB

Discussie gestart

Elsie Luvs USA

Oproep aan iedereen  2006-10

Tijdens ons verblijf in Las Vegas vanaf 15 oktober tot en met 20 oktober zou mijn vriend graag gaan foto's nemen aan de Nellis Airforce Base. Het zou dan "Red Flag" zijn of zoiets. Nu is hij op zoek naar een local spotter die hem kan helpen om tot daar te gaan om samen de dag door te brengen al "spottend".

Wie kan ons helpen??? Of wie kent iemand die ons kan helpen en hoe kunnen wij contact opnemen?

Alvast bedankt!   :-*
#1 - 30-09-2006, 20:52 uur

Anouk

Als Las Vegas nou dichterbij Louisiana lag, wist ik wel iemand ;D Mijn hostparents zaten allebij bij de Airforce (of 1 gewoon bij de Army), ze zijn nu retired maar ze kunnen dus daar gewoon zo heen.. Als het dichterbij lag tenminste :P

Succes 2006-01
#2 - 30-09-2006, 21:30 uur

Elsie Luvs USA

Echt niemand die ons zou kunnen helpen???  :(

Je zou mijn vriend een groot plezier doen  2006-20
#3 - 01-10-2006, 21:09 uur

GoGriz

Echt niemand die ons zou kunnen helpen???  :(

Je zou mijn vriend een groot plezier doen  2006-20

Ik zou daar ook graag heen gaan, maar het is een beetje ver rijden voor een weekendje (vakantie dagen zijn natuurlijk al lang op)  :(
#4 - 02-10-2006, 16:02 uur

ronaldstark

op deze site kun je in ieder geval bekijken waar je het beste kunt staan. Meestal kom je op die plekken wel meerdere spotters tegen.
Zeker als Red Flag bezig is.

 :icon_arrow:  http://www.scramble.nl/airports/publish/klsv.htm

Succes.

Ronald
#5 - 07-10-2006, 19:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15